rubestee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nå er det endelig tid for å kjøpe en ny PC igjen! Jeg har funnet denne godbiten på Komplett.no Vill den klare å dekke alle mine behov? (se under) Pc-en skal bli brukt til: - Video redigering - Photoshop - Spilling (alt ifra, Battlefield 2 til FSX til Crysis) Har skjerm, og tastatur og mus. Vil standar konfigurasjonene være kompatible med Win 7? Det er bare å foreslå andre Pc-er og andre konfigurasjoner. Takker på forhånd om hjelpen. Ps. skall ikke bygge selv. MVH Ruben Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skal funke fint den, ja. Hva mener du med dette? Win7 funker da på alle maskiner. oO Vil standar konfigurasjonene være kompatible med Win 7? Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Skal funke fint den, ja. Hva mener du med dette? Win7 funker da på alle maskiner. oO Vil standar konfigurasjonene være kompatible med Win 7? Nei, ikke apsolutt alle. Det er en del netverkskort som ikke funker med Win 7. Så jeg lurte bare på om det er noen som kjører Win 7 (trailversjon) som bruker noen av disse komponentene?. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Og du tror ikke at et OS, som ikke ennå er kommet, kommer med oppdateringer som fikser disse små problemene så fort det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå