Gå til innhold

warrock er det virus på det

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har kjøp meg ny pc for 5 dager siden men jeg vil installere warrock men jeg er red for at det er virus på det kan dere søke eter virus for meg

Hva i pokker er det du forsøker i si? Lør deg norsk vennligst? :(

PS: skal det stå:

Hei, har kjøp meg ny pc for 5 dager siden. Men jeg vil installere warrock, men jeg er red for at det er virus på det(den?), kan dere søke eter virus for meg?

Og nei vi kan ikke søke etter virus for deg, bare scan.

Lenke til kommentar

Lastet du ned War Rock-installasjonsfilen direkte fra utviklerens/utgiverens egen side er det svært usannsynlig at det er virus i filen. Dersom du lastet den ned fra en tilfeldig side på internett er det mulig filen er virusinfisert. Da kan det være lurt med en scan. Og ingen her kan scanne filen for deg, det må du nesten gjøre selv.

Om du ikke er sikker på om Norton er noe bra kan du laste ned gratisversjonen av Avira Antivir, AVG eller Avast Antivirus. Søk på google etter gratisversjonene så finner du dem. Av disse har jeg selv brukt Avira over en lengre tidsperiode og må si det har fungert bra. Har nå betalutgaven.

Men bruk en av de tre nevnte antivirus-programmene og søk etter virus i innstallasjonsfilen, så skal du være ganske trygg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hahaha, i den fra download.com? Det tror jeg ikke noe på, jeg fannt ikke, og de skanner før de legger ut :p

har er beviset

McAfee has automatically blocked and removed a Trojan.

About this Trojan

Detected: Artemis!6C3347CB5BF2 (Trojan), Artemis!6C3347CB5BF2 (Trojan)

Location: C:\Program Files\GamersFirst\War Rock\System\WarRock.exe

Trojans appear as legitimate programs but can damage valuable files, disrupt performance, and allow unauthorized access to your computer.

Lenke til kommentar

Det står jo i den siste teksten du skrev til oss at windows blocket et trojan i exe filen, men hvis jeg googler det så finner jeg det trojanet i forbindelse med hacks til spillet. Så kanskje du har prøvd å laste ned et hack?

Det ser også ut som om flere har det problemet men jeg har ingen løsning utenom å deaktivere antiviruset hvis du skal spille det...

Lenke til kommentar
Det står jo i den siste teksten du skrev til oss at windows blocket et trojan i exe filen, men hvis jeg googler det så finner jeg det trojanet i forbindelse med hacks til spillet. Så kanskje du har prøvd å laste ned et hack?

Det ser også ut som om flere har det problemet men jeg har ingen løsning utenom å deaktivere antiviruset hvis du skal spille det...

jeg har ikke lastet ned noe hacks men jeg instalerte det fra www.download.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...