fsx Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hei har kjøp meg ny pc for 5 dager siden men jeg vil installere warrock men jeg er red for at det er virus på det kan dere søke eter virus for meg Mvh. Jonas Endret 1. september 2009 av fsx Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du har kjøpt deg ny pc, skal installere War Rock, men tror det er virus i War Rock programmet? Hvis du tror du har virus, følg denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
fsx Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Du har kjøpt deg ny pc, skal installere War Rock, men tror det er virus i War Rock programmet? Hvis du tror du har virus, følg denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 ok men er norman dårlig virus program Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du har kjøpt deg ny pc, skal installere War Rock, men tror det er virus i War Rock programmet? Hvis du tror du har virus, følg denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 ok men er norman dårlig virus program er det det shit kansje jeg må instalere norton istedenfor da Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei har kjøp meg ny pc for 5 dager siden men jeg vil installere warrock men jeg er red for at det er virus på det kan dere søke eter virus for meg Hva i pokker er det du forsøker i si? Lør deg norsk vennligst? PS: skal det stå: Hei, har kjøp meg ny pc for 5 dager siden. Men jeg vil installere warrock, men jeg er red for at det er virus på det(den?), kan dere søke eter virus for meg? Og nei vi kan ikke søke etter virus for deg, bare scan. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor skal det være virus på det? Det er ikke det, ingen fare. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan jo være at det kommer fra en her ikke nevnbar kilde. Da er en viruscan av filen på sin plass. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Lastet du ned War Rock-installasjonsfilen direkte fra utviklerens/utgiverens egen side er det svært usannsynlig at det er virus i filen. Dersom du lastet den ned fra en tilfeldig side på internett er det mulig filen er virusinfisert. Da kan det være lurt med en scan. Og ingen her kan scanne filen for deg, det må du nesten gjøre selv. Om du ikke er sikker på om Norton er noe bra kan du laste ned gratisversjonen av Avira Antivir, AVG eller Avast Antivirus. Søk på google etter gratisversjonene så finner du dem. Av disse har jeg selv brukt Avira over en lengre tidsperiode og må si det har fungert bra. Har nå betalutgaven. Men bruk en av de tre nevnte antivirus-programmene og søk etter virus i innstallasjonsfilen, så skal du være ganske trygg. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Last ned spillet fra denne linken og installer. Det blir da automatisk oppdatert til siste version da du skal kjøre det. WarRock Har det selv [K] Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 HeiLast ned spillet fra denne linken og installer. Det blir da automatisk oppdatert til siste version da du skal kjøre det. WarRock Har det selv [K] lol mcafee fant torjan virus i warrock haha Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hahaha, i den fra download.com? Det tror jeg ikke noe på, jeg fannt ikke, og de skanner før de legger ut Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Hahaha, i den fra download.com? Det tror jeg ikke noe på, jeg fannt ikke, og de skanner før de legger ut har er beviset McAfee has automatically blocked and removed a Trojan. About this Trojan Detected: Artemis!6C3347CB5BF2 (Trojan), Artemis!6C3347CB5BF2 (Trojan) Location: C:\Program Files\GamersFirst\War Rock\System\WarRock.exe Trojans appear as legitimate programs but can damage valuable files, disrupt performance, and allow unauthorized access to your computer. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 OM det er fra Download.com, så skal du ikke se bortifra att det er en falsk positiv Hvor lastet du den ned? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 hei jeg trude at den nye pc min blei ødilakt av filer pga anrivirus program Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Om ikke han har virus fra tidligere som infiserte filen på vei inn... Er virkelig norsk for mye forlangt fra folk som vil ha hjelp? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 www.translate.google.com Prøv i allefall å si hva faen det er som er feil.... dette er jo helt håpløst...... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det står jo i den siste teksten du skrev til oss at windows blocket et trojan i exe filen, men hvis jeg googler det så finner jeg det trojanet i forbindelse med hacks til spillet. Så kanskje du har prøvd å laste ned et hack? Det ser også ut som om flere har det problemet men jeg har ingen løsning utenom å deaktivere antiviruset hvis du skal spille det... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Last ned warrock fra hjemmesiden. Er ikke virus! Ha det morsomt Også les noen norskbøker! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det står jo i den siste teksten du skrev til oss at windows blocket et trojan i exe filen, men hvis jeg googler det så finner jeg det trojanet i forbindelse med hacks til spillet. Så kanskje du har prøvd å laste ned et hack? Det ser også ut som om flere har det problemet men jeg har ingen løsning utenom å deaktivere antiviruset hvis du skal spille det... jeg har ikke lastet ned noe hacks men jeg instalerte det fra www.download.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå