skier_man Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen som har noen tips til en ATV 50cc, som jeg kan kjøre på moped lappen? (under 150 kg må den vel være om jeg har forstått riktig?) Skal brukes året rundt til skole og diverse, så helst en som drar godt på vinteren også! Bør helst ikke være sånn bitte liten. Har ikke noe imot og kjøpre brukt heller. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Access Streak. Stor i størrelsen generelt. Også svære bakhjul (hvis du er en av de som liker å ha det litt gøy på glatt føre ;-) Lenke til kommentar
ranvikeirik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lurer på å kjøpe meg atv, men er litt i tvil va jeg skal kjøpe. Er det noen som har noen formeninger om denne (http://www.mcbutikk.com/index.php?main_page=product_info&cPath=46&products_id=255) ? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ikke kjøp noe kina-atv. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvorfor ikke? De henger vanligvis sammen og funker greit nok... Koster mye mindre gjør de og. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 20,000 er ikke billig for den kinagreia der. De pleier heller ikke funke greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå