Fear the Scare Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, jeg lurer på om noen har noen gode Blu-Ray avspillere som kan rekommenderes til bruk. Også en annen ting, alle MOV videoer på PowerDVD BluRay spillerene fungere ikke.. Noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bumper denne.. Jeg lurer også på dette.. akkurat fått BluRay spiller i en PC her.. Noen som har noen gode forslag utenom VLC!? Gjerne et program som ikke er altfor teknisk, siden det er min mor som skal bruke det.. Takker så meget! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som har noen tips!? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Alplayer http://www.altools.com/ALTools/ALPlayer.aspx Lenke til kommentar
MistaMista Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 ArcSoft Total Media Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg ville gått for kombinasjonen ArcSoft Total Media Theatre og SlySoft AnyDVD HD. Har denne komboen selv, og er veldig fornøyd med den. Det er også mulig å bruke VLC eller XBMC som avspiller, men da får du ikke tilgang til menyene og jeg tror du må ha AnyDVD for å få det til å funke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå