nieh Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei Er på jakt etter de perfekte øreplugger. Har idag: Pioneer SE-CL30 og Skullcandy INKD, men begge har mangler. Er på jakt etter øreplugger som har: In-earplugs Neckband (Ekte, ikke den fake typen med flyttbare plastbit ting) Minst 0.7m ledning 3.5mm mini jack Neckband: Av denne typen Ikke denne typen Noen som vet om ett sett med øreplugger som har alle mine ønsker/krrav til en fornuftig pris (mindre en 1K)? Lydkvalitet er ikke ett veldig stort krav da det hovedsaklig blir brukt som støysperre på lange bussturer. BTW: Kan godt ha handsfree mulighet for tilkobling til mobiltelefon men ikke ett krav. ------------------------------------------- Hein (som har fantasktiske paint skills ) Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 jeg bruker den typen av Bose da som jeg er ganske fornøyd med. Av alle øreproppene jeg har testet, så er det denne som har imponert meg mest når det gelder på bassen Den stiller til alle kravene dine vil jeg påstå. Bose I elkjøp selger de den for 899kr. Lenke til kommentar
nieh Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Hei Takk for rask svar. den neckband-tingen er den avtagbar? Hvordan fungerer den? --------- Hein Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ingen årsak. Den er avtagbar. Når du kjøper øreproppene så kan du velge om du vil feste den på eller om du vil la være å bruke den. Jeg derimot brukte dem bare i begynnelsen men syntes at den tok så mye plass i lomma så jeg bare bruker uten. Du kan "stille" på neckband-tingen slik den passer deg. Lenke til kommentar
nieh Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Supert! Blir nok en tur til elkjøp iløpet av helga Hein Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehe nice ^^ lykke til! du blir nok fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå