Bluestrewng Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 jEG SKriver portrettintervju, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal dele det jeg har skrevet opp i avsnitt. Jeg kan seff regelen om avsnitt, men her kan du en utdrag av det jeg skrev.Kan du fikse det slik at det blir riktig? BTW, vi må ha 1.5 linjeavstand så det er derfor jeg har ''delt'' det opp litt. Dette er hans andre uke på en skole som virket tiltrekkende for .... på grunn av sitt hyggelige miljø, og siden skolestart så har tilpasningsprosessen vært et mål for han. –Var det vanskelig å passe inn? ... ser opp fra PC skjermen og snur seg sakte mot meg med et tenkende ansikt uttrykk. - Nei, eller jeg var ikke helt sikker på hvem jeg skulle bli venn med, liksom nære venner. - Ikke det? Han lener seg sakte tilbake på trappegelendre og smiler med det som kan tolkes som stolthet. – Man prøver vel å finne en måte å passe inn, men jeg gledet meg til hele greia. Var ikke nervøs eller noe. - Hva var ditt første inntrykk av klassen den første dagen? - Første dagen, det vet jeg egentlig ikke. Han stanser og tenker seg om. – Har du ikke tenkt på dette før? Jeg spør forbauset. – Jo. Klassen bare virket spennende og det er fortsatt spennende, fordi jeg ikke kjenner alle. Det er fortsatt den greie med å bli kjent med folk. Ettersom vi begynner å snakke om forventningene hans begynner han å bli litt fraværende. - Ble ditt første inntrykk av klassen forandret etter den første uken? Jeg spør nysgjerrig. - Det ble den vel, men den var positiv egentlig. Jeg satt liksom folk i bås, men nå har jeg ikke folk i stereotyper lenger. – Så, du vet ikke hvem som er hvem for tiden? Jo, men jeg vet ikke hvem som tilhører de ulike stereotyper. Han konstaterer videre med å si at en uke er altfor lite tid til å dømme andre, og gruppere dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå