Gå til innhold

Støy fra PS3 slim

arokh

Anbefalte innlegg

Endelig fått Slim i hus her nå, kjøpt hos Siba. Ble veldig skuffet etter å ha slått den på, vifta lager en høyfrekvent tone og høres veldig godt. Min forrige 40GB var helt lydløs i forhold.

Har jeg noen mulighet til å bytte konsollen i en ny? Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte via nett...

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er også veldig skuffet over viftestøy på min nye ps3slim...

Min 40gb ps3 er helt lydløs, mens slim'en bråker irriterende mye!

Andre som har sammenlignet støy på ny slim vs. 40/80gb?

Jeg har ikke mulighet til å sammenligne direkte (altså plassere ved siden av hverandre), men jeg har ikke fått inntrykk av at min Slim bråker noe mer (eller mindre) enn 80 GB-en jeg har spilt på tidligere. Merker generelt ikke noe lyd fra min Slim.

-foudre

Lenke til kommentar

Det er en slags dur i vifta samt en høyfrekvent tone. For ikke å snakke om blu-ray spilleren, den tar jo helt av når man setter i en plate.

Som sagt bytta jeg jo inn min første pga dette, og nå er det samme greia med den andre. Mener at det ble noe bedre med denne, men uansett er det mye verre enn forrige generasjon synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Det er en slags dur i vifta samt en høyfrekvent tone. For ikke å snakke om blu-ray spilleren, den tar jo helt av når man setter i en plate.

Som sagt bytta jeg jo inn min første pga dette, og nå er det samme greia med den andre. Mener at det ble noe bedre med denne, men uansett er det mye verre enn forrige generasjon synes nå jeg.

Gi slimmen en smekk i siden, gjorde det med min gamle PS3 når den begynte dure ved avspilling av BR. Siden har den vært musestille :-)

Lenke til kommentar

Fikk en kompis til å sammenligne støy fra min og hans ps3 slim. Konklusjonen er at hans bråker mye mindre! Blir besøk på elkjøp i løpet av et par dager.

Kan jeg bare kreve ny utlevert med en gang eller må jeg benytte 30 dagers angrerett?

Innlevering og dagesvis med venting på ny er helt uaktuelt!

Lenke til kommentar

På Siba fikk jeg returnert med en gang og fikk velge pengene tilbake eller nytt produkt. Blir nok til å returnere denne også, da jeg er veldig allergisk mot støy. Konsollen blir jo for pokker markedsført med at den skal være mer støyfri enn forrige generasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...