Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Forsterkeren til frontsettet mitt, en dynabel BF1502 blir stående i protection mode. Dette skjedde etter at jeg rygga baki en vekk. Var ikke noe kjempesmell, og heller ingen skade på bilen, men som sagt, forsterkeren streika. Forsterkeren som driver subbene fungerer fortsatt flott. Noen som har peil på hva som har skjedd, og hvordan det evt. kan fikses? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kortslutning? Gå over ledningene å sjekk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fant ikke noe kortslutning... Er ikke mulighet for at noe har skjedd inni selve forsterkeren da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Koble fra alle høyttalere, og se hva som lyser da... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den står fortsatt i Protection mode etter jeg har koblet ut frontsettet :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 bump Lenke til kommentar
Condis Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Feilsøk innvendig etter avbrente komponenter og kretser , veldig vanlig at det sjer når man fikler med ledningene. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har ikke fiklet med noe ledninger jeg, det skjedde som sagt idet jeg traff veggen. Lenke til kommentar
Condis Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har ikke fiklet med noe ledninger jeg, det skjedde som sagt idet jeg traff veggen. Kan være så lett som et ledningsbrudd inni signalkabelen f.eks. Om alt av ledninger og sikringer er i velstand så kan det være som jeg sa, avbrente komponenter. Å finne ut av en årsak til protection mode kan være vanskelig innimellom, av erfaring så har jeg sett over at alt er som det skal, flere ganger. Men somregel til slutt så har det vist seg å være en fille ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå