goose192 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Halla ælle mann ælle (H) jeg lurer på om det er noen som vet hvilke trim muligheter det er på en toyota starlet 94 model 1,3 liter? = P da tenker jeg på alle muligheter =P har en kammerat som truer med å kjøpe sprekere bil.... det SKAL han ikke ha : P Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Enkleste er nok å bytte motor.. Du får ikke en 90 talls Starlet så veldig sprek akkurat... Men du kan jo turbokonvertere da.. Selvom det ikke er verdt påkostningen... Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Enkleste er nok å bytte motor.. Du får ikke en 90 talls Starlet så veldig sprek akkurat... Men du kan jo turbokonvertere da.. Selvom det ikke er verdt påkostningen... Men å få det godkjent er nok ikke fullt så lett. Bytt heller bil hvis du vil ha noe sprekere. Se f. eks på Toyota Camry 3.0GXi, Mitsubishi Sigma og Nissan Maxima V6. Alle disse har motorer på nesten 200 hester, de kan kjøpes for en overkommelig sum, og er heller ikke spesielt dyre å forsikre. Hvis det blir litt i overkant er det jo også mange 2-litere som går ganske greit. Det er ikke sikkert at det økonomiske sluttresultatet blir så galt om du f. eks kjøper en Carina 2.0 i grei bruksstand og selger Starlet-en. Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det enkleste er å bytte bil. Lenke til kommentar
goose192 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 haha =P takk folkens =P skjønner at det ikke er noe særlig å gjøre med den = P jeg tenker jeg skal vurdere å kjøpe nye bil = D Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Du kan sette i en motor fra en Starlet Turbo? Det er en 1.3 liter turbomotor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå