qtip Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, Jeg har en PC som kjører Windows Viste Premium Home. Dagens USB nettverskort (D-link) har en tendens til å koble seg ut i tide og utide. Vurderer derfor å kjøpe nytt, og håper derfor noen har noen anbefalinger til USB trådløst kort som fungerer bra mot Vista. Takker og bukker Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, du kan jo først fortelle hvilket USB nettverkskort du har. Det kan være noe så enkelt som en dårlig driver. Har du bra signalstyrke? Bruker du Vista med siste oppdateringer (SP1 eller nyere)? Lenke til kommentar
qtip Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Hei, du kan jo først fortelle hvilket USB nettverkskort du har.Det kan være noe så enkelt som en dårlig driver. Har du bra signalstyrke? Bruker du Vista med siste oppdateringer (SP1 eller nyere)? Jeg har følgende nettverskort: Dlink Airplus Xtreme G DWL-G132 Wireless USB Adapter (Rev.A). Driverversjon 2.2.0.271 I tillegg kjører jeg Windows HOme Viste Premium SP2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Chipset er AR5005UG Vista 32 & 64 bit: http://www.x-drivers.com/component/option,...einfo/id,22251/ Prøv driver og se om det hjelper på stabiliteten. x86 er for Vista32 bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå