Lentaro864 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hei. Starta nettopp pc-en og alt var normalt. Men så skulle jeg fikse en ting for en jeg bor med og satt i den eksterne HDD'n hans, og lasta ned WinToFlash for å installere Win 7 på en media center vi skal ha i stua her, og på et tidspunkt da mellom at den eksterne harddisken hans ble satt inn og det programet ble starta eller noe sånt, "forsvant" 100Gb fra min HDD. Jeg hadde for et par minutter siden 105Gb ledig, og nå har jeg plutselig 914Mb. Og det taller varierer nesten hele tida, fra 860mb og opp til 920mb. Noen som har peiling på hva i helvete som kan ha skjedd? AVG fant ingen virus heller. Svar mottas med takk. Endret 1. september 2009 av Lentaro864 Lenke til kommentar
KaaaKeee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det at plassen varierer har med at operativsystemet "cacher" eller "mellomlagrer" på godt norsk. Plassen har jeg ingen gos forklaring på. (Det ville selfølgelig være virus jeg ville trodd mest på). har du flere partisjoner eller bare én? kjør CCleaner og se om det blir bedre, vis ikke; tell us/me så skal jeg se nermere på det. Endret 1. september 2009 av KaaaKeee Lenke til kommentar
Lentaro864 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Har 2 partisjoner ja. så tenkte jeg like greit skulle reformatere til XP. Greit å bli kvitt litt av møkka. Dette var da på Win 7 RC1 build 7100. Og CCleaner hjalp ingenting. Lenke til kommentar
KaaaKeee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ok, men ville sett etter i BIOS først, og gigsene dine er der Eller finne et program som viser hvilke filer det er som tar plass på pc'n din.. Jeg har ikke tid nå, men hjelper deg vis det skulle trengs Endret 1. september 2009 av KaaaKeee Lenke til kommentar
Lentaro864 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 haha nei det trengst vist ikke allikavel. Skulle til å begynne å formatere for det stod "0 bytes ledig igjen" så tok jeg å sletta 2 filer og whops så kom de 112Gb-ene tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå