Josæjo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86982 Tok mye av den rett fra en annen post her fra forumet. Er det der bra nok til å spille dagens spill med? Kan jeg overklokke den noe? Fra før har jeg kabinett, ram, tastatur og harddisk. Mangler ingenting da? Takker for alle svar. Endret 1. september 2009 av Josæjo Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hvis du er sikker på at delene du har fra før er kompatible med delene du kjøper burde det bli en knall PC. Strømforsyningen burde du dog revurdere. 600W på 2stk 4890 blir for lite. Rettelse, det fungerer muligens greit, men PSU får seg isåfall en prøvelse. Edit: Overklokkingspotensialet er også godt både på prosessor og skjermkort. Toxic kan du nok forresten få litt vansker med å skaffe. Endret 1. september 2009 av Komakino Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Her har du en finfin 750w PSU med modulære kabler. Chieftec Super Series 750W Modulær Oppsettet ditt skal kunne dra nærmest alle dagens spill på max settings. Kanskje skaffe deg en CPU-kjøler hvis du skal klokke, og noen løse vifter eller en skjermkortkjøler til skjermkortet. Endret 1. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) ok takk for svar, får skifte strømforsyning til den du nevnte da, og slenge på en cpu vifte. kom på at jeg har vifter i kabinettet fra før, tror de er greie? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106312 <-- kabinettet EDIT: oppdatert handlevognen, lagt til en cpu vifte jeg tror er bra https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86982 Endret 1. september 2009 av Josæjo Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Ingen som har noe å tilføye? ser det bra ut nå? Er higen på å bestille ikveld. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser fint ut, ja. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Og de eksisterende delene passer? Du har DDR3 RAM? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Mushkin DDR3 6GB high Performance HP3-12800 3x2048MB 1600Mhz. (8.9.8.20 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hovedkortet ditt baserer seg på dual-channel minne, ikke 3x som du har. Om du benytter dette vil minnet bli kjørt som singel og du vil få mindre ytelse ut av det. I svært korte trekk da jeg er trøtt, samt at det er noe rundt her en plass at kunnskapen min løper i veggen. Edit: skrivefeil Endret 1. september 2009 av Deluze Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 bør jeg ta et annen hk da? har ikke fått bestilt enda siden jeg må ha pengene innpå kortet når jeg bestiller fra amentio, og de har ikke komt inn enda :& Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Korriger meg om jeg tar feil, men jeg tror at det bare er i7 plattformen (så langt) som støtter tre-kanals minne. Så et nytt HK vil ikke hjelpe deg stort alene. Edit: La til en setning. Endret 2. september 2009 av Deluze Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 den saug. merkelig at 3 kanals minne ikke kan kjøre dobbel da :/ men jeg får bare kjøre dette her allikavel. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ta en kikk inn på Minne kategorien og søk etter noen tråder om dette (triple channel i dual channel) på nett. Det er helst sikkert noen som kan svare deg bedre enn meg. Kanskje de ender opp med å kjøre som dual (hvis du bare setter inn to)? Alt jeg kan bidra med videre er synsing, og akkurat nå har jeg en arkeologi-oppgave som krever synsingen mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå