dTd Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei! Ja jeg har da sluttet å snuse, greit nok i seg selv, men snusboksen var min faste øljekker på fylla... Så lurer på om dere har noen gode forslag til noe annet jeg kan ha i lomma som fungerer fint som det? Er litt kjipt å drive å løpe rundt med øljekker i lomma på fest liksom ;p Tlf og tenner er uaktuelt ;p Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Lighter? Finnes jo alltids belter som kan brukes også, men litt surt å søle i det området... Endret 1. september 2009 av dePt Lenke til kommentar
Nee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Lighter? Trenger ikke røyke selv om man har lighter i lomma. Ellers kan du alltids åpne på harde kanter osv. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Er altids noen brusflasker som ligger rundt omkring når man er på fest, bare ta å bruk det. Ellers så er jo lighter et godt forslag. Endret 1. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 En kompis av meg åpner ølet sitt med et belte, er en åpning bakom beltet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne er fin: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4642 Tynn og solid, og med skrujern! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 En kompis av meg åpner ølet sitt med et belte, er en åpning bakom beltet. Ja, man får hvertfall kjøpt det på 50/50 her i Narvik, visst jeg ikke tar så alt for mye feil er det et Wesc belte? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 hmm lighter er jo ikke dumt, selv om jeg ikke røyker... men er jo en del damer som røyker Belte vet jeg ikke helt, har en del belter og bruker det som passer best der og da så spørs om et nyt spenne/belte vil passe bra med alt flere gode forslag? ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Beltet vil garantert passe med øl, er ikke det det viktigste Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 noe lignende jann-ove anbefaler. mye små du kan ha i nøkkelknippet ol. alltid kjekt. http://www.sv-butikken.no/media/catalog/pr...d/1/3/13300.jpg har selv en slik en, men naturligvis ikke sv. eneste like jeg kunne finne. min trofaste venn i alle år, fra julebrusen før i tiden til øl nå. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 A4 ark funker fett. Gjelder å brette det riktig Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor ikke skaffe deg en kraftig ring som ser litt bra ut også Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 A4 ark funker fett. Gjelder å brette det riktig Nå ble jeg nyskjerrig. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du kan jo åpne ølet med en annen ølflaske. Det funker fint for min del. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 A4 ark funker fett. Gjelder å brette det riktig Nå ble jeg nyskjerrig. Er dette mulig? Fullt mulig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Åpne øl med A4 ark er stilig, ja Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Öppna din öl med tänderna - det går. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Hqf4UOpThpU...feature=channel Høhø. EDIT: Too late. Endret 1. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du må nok begynne å drikke fra bokser (ev. Seidel). Daniel Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kvifor er "åpne øl med ei anna øl-teknikken" så lite utbreidd? er jo heilt fantastisk, bortsett fra når du berre har ei øl igjen, då må du låne ei øl av en kamerat til og åpne med. Lær deg den, det er jævla maskulint og drar damer i tillegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå