Kristofeer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei skal kjøpe meg ny stasjonær pc fra komplett skal konfiguere, bygge egen selv er litt for komplisert for meg pris skal være rundt 10-15k. lurte på spørsmål som: hva skal jeg velge av 32 bit eller 64 bit (har hørt at 64 ikke er så bra? er dette sant) hvilen prossesor (intel core i7, AMD, intel core2? eller andre forslag) Kunne gjerne fått noen tips om hvem pc som er lurt å konfiguere? (eventuelt andre nettsider med ferdig bygget pc) takk for hjelpen på forhond mvh Kristoffer Lenke til kommentar
program Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du burde velge 64-bit OS siden 32-bit teoretisk sett kan bruke max 4gb RAM tilsammen. Men jeg kan jo ikke si noe mer før du sier hva du skal bruke den til. Lenke til kommentar
Kristofeer Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 ops, glemte nok det. Skal bruke til spilling, feks wow, css, cs, age of conan Lenke til kommentar
program Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Takk, skal se om jeg får tatt en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå