Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg ønsker at disse to a-elementene skal ha samme høyde(Eller kanskje rettere sagt at den andre skal fylle høyden til den første). <style> div { background: #ccf; } a { background: #cfc; display: block; float: left; padding: 5px; } a:hover { background: #fcc; } </style> <div> <a href="#">Blabla<br />Balalal</a> <a href="#">Bløblø</a> <div style="clear: both"></div> </div> Ønsker ikke å sette en høyde på a-ene(F.eks 100px) slik at de blir like høye. Testet å sette høyden på a-ene til 100%, men det fungerer visst ikke. Har ikke lasta opp dette noen plass, men dette er vel en grei plass å teste koden for de som er like late som meg: http://www.w3schools.com/html/tryit.asp?fi...e=tryhtml_intro Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kan du si litt om hvorfor du ønsker å gjøre dette, kanskje vi kan ha en bedre løsning for deg. Å sette <a> til block høres litt ukosher ut... -C- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fordi jeg ønsker å kunne trykke på hele linken(som en boks) og vil at to(tre eller fire muligens) som står ved siden av hverandre skal være like høye(Da uavhengig om en eller flere går over flere linjer). Godt mulig det finnes mye bedre alternativ en å blocke en a.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå