CebteR Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner.. Men begynner å slite med plass på macen, og skoleåret har bare vart i noen uker nå.. Så når den proppes med bilder, filmer (skoleprosjekter altså) så skjønner du kanskje. Så velger jeg bootcamp blir det frykelig lite plass igjen på macen ^^ Og ja kjenner Nicolas. Går i klassen min ;P Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjøp deg en WD Passport 320GB du kan dra med deg på skolen da Vet ikke om du kunne installert en bootcamp partisjon på den da, men kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvor stor plass tar egentlig bootcamp og vista, eller windows 7? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kommer ann på hvor stor plass operativsystemet tar, Boot Camp og drivere tar minimalt med plass. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ja, greit nok. Men skjønner ikke hvordan et annet operativsystem skal hjelpe meg med å kjøre steam, spotify, msn osv på skolens nettverk... Det er vel noe annet som må gjøres? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du trenger en SSH tunnel. Eller tilsvarende. Det som skjer er at du har en PC stående hjemme som server som gjør job som tunnel for deg for å få internett. All trafikken vil gå gjennom servern, så til deg. Altså er du immun mot skolens filter(all trafikken kan krypteres også). Installer en Linux distro for server og sett opp(gammel svak PC av de fleste slag holder), guider på hvordan kan du sikkert søke på eller spøre om. Bootcamp tror jeg ikke tar plass, men OS derimot(Vista tar 20 GB automagisk, hvet ikke hvor mye Win 7 tar). Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Er det ingen enklere løsning? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kort og godt, nei. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Da har jg et problem Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Løsning for Spotify: kjøp premium. Premium-brukere har nå mulighet for "offline playlist", altså lagre spillelister lokalt på maskinen. Endret 17. oktober 2009 av Thlom Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Har ikke visa.. Electron use only ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå