Beldever Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei. Jeg er på utkikk etter en sånn plastikkdingz (trenger ikke å være plastikk) som ordner bestikket i skuffen. Noen som vet hvor? Gjerne nettbutikk (hater å gå i butikker)... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 IKEA? Ellers har vel Jernia sånne ting, eller Europris, Ting & Tang, Nille, eller hva de heter alle sammen. Lenke til kommentar
Beldever Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Tja. Ikea har. Men bor i nord og ingen Ikea tilgjengelig. Letet på nille og europris, men fant ikke (bare en ufattelig støgg en som ikke passa i skuffa). Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 IKEA kan levere/sende varer hjem til deg. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Men IKEAs bestikkinnlegg passer bare til IKEAs kjøkkenskuffer.. Finn ut hvilket kjøkkenmerke du har og kontakt dem. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 alle b yggvare kjeder har, jeg kjøpte min hos montèr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå