enola117 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er forelsket i kusinen min, er det sykt? avhenger hva vil du gjøre videre Lenke til kommentar
enga1913 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Vi var sammen idag og jeg fortale hva jeg følte for henne. Hu syntes det var litt rart og sa ikke så veldig mye tilbake. Hun var meget stille resten av kvelden. Fikk melding nå at hu følte det samme. Jeg har ikke svart på denne meldingen for jeg aner ikke hva jeg skal svare. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ok. Enten får dere velge null kontakt framover, eller så blir det et brennhett forhold. Lenke til kommentar
enga1913 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ok. Enten får dere velge null kontakt framover, eller så blir det et brennhett forhold. Hm, ikke lett dette. Om vi har et forhold så må det jo nesten være hemlig! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Holy, den er litt tricky..... Jeg ville ikke fortalt det til noen, hvis jeg var deg. Jeg synes nesten du burde ha null kontakt med henne og finne en annen.. Endret 6. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
enga1913 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Hva skal jeg si, vi møtte hverandre igår for å prate litt om hva vi skulle gjøre videre. Først så ble vi enige om at vi skulle ha et forhold, men etter en liten stund så skulle vi ikke ha et forhold. Hehe. Men når jeg skulle dra og vi sa hadet til hverandre så kysset hu meg. Jeg drp hjem og siden har jeg ikke hørt fra henne. Prøvd å sende sms og ringe, men hu tar ikke telefonen. Hvorfor kysset hu meg om vi ikke skulle ha et forhold? Lenke til kommentar
enga1913 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Skal bare si at vi nå er sammen. Vi skal holde forholdet hemmelig. Hu kommer til meg i helgen, da skal vi være helt aleine. Kanskje det blir noe mer enn bare klining? Hehe. Lenke til kommentar
Diploom Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Synes det er litt unormalt. Men det er ikk eulovlig. Go for it Kjørligheten har ingen grenser Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
PiratRaff Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei det er ikke sykt å være forelska i sin egen kusine. Naturen, genetikken og vår kropp vet ikke at det er kusina man forelsker seg i, den reagerer bare på hormonene som sirkulerer. Jeg har selv hatt sex med kusina mi, det er bare omverdenen som definerer det som unormalt, men kroppen vet ikke hva normal og unormal betyr, den vet bare at den reagerer på hormoner og at de tiltrekkes hverandre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det finnes ørten andre damer der ute, gløym ho og finn deg ein anna. PiratRaff: Med den logikken kan du bli forelska i søskene dine. Dersom det ikkje er ei fysisk barriere som hindrar ein frå å gjere sånt bør den mentale gripe inn. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det er vel hormonene som fly omkring ... Kjenner en bekjent som var i samme situasjon, han var sammen med kusinen sin i ca 5-6 mnd, og de var 16-17 år. Det er vel helt naturlig i den forstand at man får følelser til en nær person, men det er jo dere i bunn og grunn som bestemmer hvor dette kommer å utvikle seg. Jeg vil nok si at du burde gå etter følelsene dine/deres. Og min gode bekjent lå med kusinen sin, hver gang de møtes nå er det en "pinlig" stillhet. Endret 22. september 2009 av Shibiz Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg må si at du gjorde litt mye ut av det på de fire siste linjene, så nå virker det ikke så troverdig lenger, haha. Skal bare si at vi nå er sammen. Vi skal holde forholdet hemmelig. Hu kommer til meg i helgen, da skal vi være helt aleine. Kanskje det blir noe mer enn bare klining? Hehe. NEI NEI NEI, ikke gjør hva du insinuerer at du skal gjøre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Herregud, la nå gutten få holde på som han vil. Det er hans liv, hans valg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Han gjør som han vil, men jeg mener det er dumt å gjøre noe "mer enn klining, hehe" med kusina si. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Han kan følge sitt eget løp. Kusiner er lovlig. Om de vil ha et hemmelig forhold, så why not? Jeg ser for meg at det kan bli tidenes festanekdote. "Jeg pulte kusinen min hemmelig i tre år. Hva er det sykeste dere har gjort" Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Man lærer ikke seksuell aversjon mot noen hvis man ikke er i mye fysisk nærkontakt når den ene er veldig ung. Normalt ville man levd som aper og hatt nærkontakt. Det er desverre normalt, men dysfunksjonellt å bli forelska i slektninger. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kan vel være fornuftig å ikke få barn sammen iallfall, siden dere statistisk sett har 5,75 like kromosomer (12,5% av arvematerialet). For hvert kromosom dere har som er likt vil et eventuelt barn ha 25% sjanse for å få to like kromosomer, hvis dere f.eks har 5 like kromosomer er det dermed 1-0,75^5 sjanse for å få et barn med to like kromosomer (eller flere like), altså 76,3%. Så lenge kromosomene er friske og fine ( og utregningen min er korrekt ) er ikke dette nødvendigvis et problem, men det anbefales ikke. Lenke til kommentar
Gjest Guest_....._* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 JEG HAR DET SAMME PROBLEMET SOM DEG, MEN VET IKKE HVA JEG SKAL GØRE?? KAN DERE HJELPE MEG... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå