Pysj Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pratesjuk? Samsungs Corby er laget for deg som liker å holde kontakten. Les mer Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Eh.. flopp etter min mening. En telefon som setter fokus på sosiale nettverk og kommunikasjon, men med EDGE som eneste tilkoblingsalternativ på farten er ingen vinner. Om ikke HSDPA - så iallfall WiFi og UMTS. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ........ what he said fin er den heller ikke og jeg er nesten litt fornærmet av å falle ca innenfor målgruppen Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette mobil-utvalget er så tussete og forvirrende no. Denne mobilen kjem sikkert til å selge litt fordi den er billig, men allikevel, syns heller dei burde gjere ein fantastisk jobb med ein to-tre modeller istadenfor. Lenke til kommentar
valdemar94 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg ville vel tro at poenget med en sånn telefon skulle ha vært å holde ting so facebook og twitter oppdatert, men hvordan skal det være praktisk nå du ikke engang har 3g eller WiFi. Hele telefoner virker helt meningsløs for meg... Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg kommer til å kjøpe den (til trass for at jeg TRENGER ny telefon). Jeg liker å ha en enkel, men likevel "stylish" mobil, gidder ikke å legge flere 1000,- i noe som du går rundt med i lomma, og har en ganske stor sjangse for å bli ødelagt hver dag. Bruker den ikke til annet enn telefon og sms uansett. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Grei nok telefon.. Men om dette skal være en "ungdomsmobil" så burde de iallefall ha husket WiFi. Edge liksom.... Hærregud... Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Haha, jeg bestemte meg for å bytte den ut med gode "gamle" Sony Ericsson W595. Ikke kjøp Corby, det er bare driten. Treig, krunglete å skrive meldinger, masse unødvendige widgets, vanskelig tastelås, rævva minne, dårlig kamera. Gir den 2/10. Endret 30. november 2009 av Victorawrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg