Gå til innhold

Anmeldelser på "Waschera" - en vits?

Anbefalte innlegg

Waschera på TV2 er et utrolig teit program i seg selv, men de spillanmeldelsene er helt på trynet...har sett på de mange ganger, og sånn som i dag, så "anmeldte" han "spilleksperten" det nye Batman spillet...på 30 sekunder.

- "Ja, dette er utrolig kult fordi jeg liker tegneserien. Absolutt verdt en 6'er."

Lol?

Endret av timb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Waschera er et program som prøver å nå tenåringene, men failer katastrofalt og ender opp som et program for unger 8-12 år. Om du er 13+ med repekt for deg selv og klokka er 15:30, slå over på TV2 Zebra. Da begynner MacGyver, etterfulgt av dobbel South Park, Baywatch og Amazing Race.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Husker da de anmeldte Shaun White snowboarding for en tid tilbake(ler HØYT i det jeg tenker på det).

"Shaun White snowboarding er skuffende. Det levde ikke opp til forventningene i det hele tatt. Men snart kommer Stoked, og det tror jeg kommer til å leve opp til forventingene" ... Var det eneste han sa. Briljante, dyktige journalister og skribenter - det er det de er!

Lenke til kommentar
Forresten, nå går det før Home and Away. Altså klokka 15.30 - 16.00

Som også er skrekkelig dårlig.

Uff, ja! Bare Days of our Lives som er mer tragisk med sine til nå 11157 episoder vs HaA's 4930....

Fant frem anmeldelsen på TV2 Sumo, himmel det der var direkte ille! Desverre så sitter vel småungene der og glor fordi det er "kuult", slik at seertallene holder denne torturen oppe...

Lenke til kommentar

Det er ikke bare på spillanmeldelsene programmet svikter. Jeg husker tilbake for en god stund siden at de intervjuet en jente som hadde gitt ut et album og var fremadstormende. Hun forteller om når hun var yngre og pleide å synge "jumping jack flash" på det lokale markedet. Hvorpå "journalisten" i programmet (som faktisk intervjuer en musiker) spør om "is that som kind of traditional song?".

Jeg mener det var rett og slett meget pinlig at en som intervjuer en musiker ikke kjenner til en av rolling stones mest kjente sanger.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare på spillanmeldelsene programmet svikter. Jeg husker tilbake for en god stund siden at de intervjuet en jente som hadde gitt ut et album og var fremadstormende. Hun forteller om når hun var yngre og pleide å synge "jumping jack flash" på det lokale markedet. Hvorpå "journalisten" i programmet (som faktisk intervjuer en musiker) spør om "is that som kind of traditional song?".

Jeg mener det var rett og slett meget pinlig at en som intervjuer en musiker ikke kjenner til en av rolling stones mest kjente sanger.

Jeg har aldri hørt om den sangen heller ;P

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om den sangen heller ;P

Det svaret ventet jeg på, men så har du sikkert ikke intervjuet så mange musikere heller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...