SG_93 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 hei jeg har nylig lastet ned Battlefiel 2142 funnet cd key og installert spillet. Men når jeg kommer inn på spillet må jeg lage en bruker med passord jeg fylte inn alt som stod der, men når jeg trykket "ok" så kom det fram "invalid cd key" er det noen som har peiling på hvor jeg kan finne en gyldig cd key får dette spillet eller må jeg kjøpe spillet svar så fort som mulig Takk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Før innlegget ditt slettes så kan du jo gå hitt: http://www.gamezone.no/aspx/loginVnet.aspx...7&plid=6877 AKIRA Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) men finnes det ingen plass man finner en gyldig cd key? Endret 1. september 2009 av SG_93 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Yes, dette har tydelig noe med tv-serier og tv-programmer å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette har ikke noed med tv-serier/programmer å gjøre, ei gir vi hjelp til nedlastet piratvare på forumet. Dermed stenges tråden. Løsningen på alle problemene dine er uansett som Akira anbefaler, å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg