Nimrag Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) F/2,8, 1/8 sek, ISO 400. Ønsker tilbakemelding på komposisjon, alternativ etterbehandling mm. Endret 1. september 2009 av Nimrag Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Støyen gjør at bildet for meg ser ut som noe fra et eller annet dataspill. Ideen er ikke så verst, da motivet helt sikkert kan bli skummelt med riktig komposisjon/eksponering/etterbehandling, men akkurat her synes jeg kanskje du har bommet. Prøv en gang til med tipsene du sikkert får fra andre brukere her i bakhodet, så blir det helt sikkert bedre neste gang! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg likte rett og slett ikke støyen, men tror du kan få noe ut av motivet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 En liten engelsk leksjon kanske? Tittelen betyr nå "Er det noen som er kjær som følger etter". Pøv med "dare" istedet. Støyen er ikke plagsom; men det er for lite detaljer/kontrast i bildet slik at det får et blasst preg. Tom Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bildet funker ikke uten støy for min del, desverre er det støyen som ødelegger alt. Støyen er for uniform og digital. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Og for det andre, heter det DARE. Dear betyr kjære. Dare betyr tør. Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 En liten engelsk leksjon kanske? Tittelen betyr nå "Er det noen som er kjær som følger etter". Pøv med "dare" istedet. Støyen er ikke plagsom; men det er for lite detaljer/kontrast i bildet slik at det får et blasst preg. Tom Det var som bare f..., sneik seg inn en liten feil i overskriften der. Flaut mtp at jeg bruker engelsk flere ganger daglig i jobben... På en annen side; skal være ganske forelska for å følge etter inn der... Takk for alle tilbakemeldinger. Skal teste lokasjonen igjen. Har en ide med en kvinne i nattkjole e.l. som er på vei til å gå inn døren. Og for det andre, heter det DARE. Dear betyr kjære. Dare betyr tør. Takk for konstruktiv kritikk, slikt varmer Hva var forresten "for det første"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå