Instigator Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Finnes det programmer som gjør at man kan legge på f.eks. kommentarer som man ser på divx filmen? [ Denne Melding var redigert av: Instigator på 2001-10-12 12:31 ] Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Quote: On 2001-10-11 14:44, Instigator skrev:Finnes det programmer som gjør at man kan legge på f.eks. kommentarer som man ser på divx filmen? Kommentar?? Lyd eller tekst? Hva er det du egentlig skal prøve å få til ? Mvh Guybrush Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 Legge på kommentarer i form av tekst. Du kan godt se på det som en subtitle. Men jeg vil gjerne legge den på filmen, og ikke kjøre noe prog ved siden av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Viss det er "Subtitles" du refferer til her (litt usikker) så finn du over 10.000 på http://www.divxsubtitles.net/ som er den beste sida på nettet (du må bli member men det er ingen reklame eller slikt). Du kan også prøve http://www.divx-digest.com/subtitles/index.html , mindre utvalg men fortsatt ein del (not updated anymore). Subtitling på denne måten virkar slik: Du laster ned ei fil (som inneheld subtitle'en). Du starter ein DivX spelar som har support for subtitling (du kan bruke The Playa som følger med DivX codec version 4). Eg er ikkje heilt sikker vidare. Trur DivX'en og Subtitle fila må ha samme fornamn. Så må du ettersom kva program du bruker skru på subtitle og evt. vise kor denne subtitle fila ligg. Viss ikkje dette var heilt rett kan du sikkert finne ein guide på nettet ein plass. Enjoy Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2001 Eh... Jeg skriver jo at du kan se det SOM en subtitle. Da mener jeg ikke at det skal være en. Jeg spør jo nettopp etter et prog som kan legge skrift rett på filmen, ikke å kjøre skrift (subtitles) ved siden av... F.eks. hvis jeg vil på pur f... legge på skrift på divx'ene mine før jeg deler dem... Og kanskje til og med at jeg kan ta vekk skrift som andre har lagt på divx'ene sine på pur f...! Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Quote: On 2001-10-23 13:45, Instigator skrev: F.eks. hvis jeg vil på pur f... legge på skrift på divx'ene mine før jeg deler dem... Er det noe jeg har gått glipp av her? Hvorfor vil du gjøre det på pur f. hvis du skal DELE dem med noen? Høres temmelig teit ut spør du meg. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2001 Ja ikke sant. Det er jo det folk gjør. Mange av divx'ene mine inneholder skrift som har blitt lagt på. F.eks. signaturer o.l. Utrolig irriterende. Defor lurer jeg på om det finnes noen program som kan fjerne dem. At signaturene o.l ligger på en måte i et layer som man bare kan ta bort. At jeg skulle legge på dritt på mine før jeg deler dem var seff en spøk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 hvis du her refererer til denne grønne japanske teksten på mange divx'er som er nye og ikke er ute på film enda som da er tatt i en kinosal med et gammalt digitalt dårlig kvalitet kamera med latter og prating i salen på kjøpet så ville jo ikke dette være mulig ville jeg tro. dette er jo UTAPÅ bildet. hvis det hadde vært mulig tror jeg jeg hadde hørt om det. velvel. tror vertfall det er så godt sammensveisa med bildet at hvis du skulle fjerne det ville det fjerne det som er bak også (altså hvite flekker istedenfor teksten. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2001 Ok. Regna egentlig med det. Det hadde jo vært flott om teksting og alt annet visuelt dritt som blir lagt på, blir lagt på i et layer. Men man kan jo ikke få i pose og sekk. Er det ikke sånn dem sier det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå