Howard Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tyske Raidsonic starter leveransene av en ny og altetende mediaspiller. Les mer Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Interessant, så slipper jeg å tulle med lang lang hdmi kabel og dual view..! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Veldig billig må jeg si! Men synes at 10/100 kanskje er litt svakt. Burde ikke ha økt prisen mye å få på en Gbit port der. Meen, kanskje ikke nødvendig. Kunne kanskje vært noe om jeg fikk opp en server lignende maskin hjemme Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ville overaske meg stort om ikke divx er støttet. Men er jo litt forunderlig at de har glemt den fra listen sin. Hvis man går inn på pdf'en dems så ser man at det virrer litt, men der står det video formats:AVI/MKV/TS/M2TS/MPG/MP4/MOV/VOB/ SO/IFO/DAT/WMV/RM/RMVB, FLV resolution up to 720p/1080i/1080p Supported codec: MPEG-1 HD MPEG-2 HD MPEG-4 SP/ASP/AVC (H.264) WMV9 (VC-1) RealNetworks (RM/RMVB) 8/9/10, up to 720p Så får man tolke det dit man vil Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har sett etter WD TV med nettverksstøtte, kanskje dette er boksen for meg? Korleis er interfacet? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne boksen var fin, kanskje jeg bytter ut min NSLU2. Lenke til kommentar
TorAtle Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skeptisk til disse nye altfor billige boksene. Produsenter som antagelig bruker referansedesignet til Sigma og Realtek og legger på noe software "på toppen" som, og dette garanterer jeg, aldri kommer til å bli ferdig. Man lever med bugs og forventninger om en bedre hverdag inntil en ny modell introduseres og bugfixingen på den gamle nedtrappes, hvorpå ringen er sluttet. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Holder meg fortsatt til WD TV. Det skal mye til før jeg bytter ut den.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ser ikke helt det store med dette. WD Media player virker så og si like bra og tar mye mindre plass. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 WDTV har jo ikke ethernet, noe som dessverre gjør den ubrukelig. WDTV2, derimot, kan bli interessant. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ingen ethernet er klart en svakhet, men å kalle den ubrukelig er jeg ikke enig i. Både jeg og et par av mine venner som jeg har overtalt til å kjøpe den er fornøyd med WD Mediaplayer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Flere og flere har medieinnholdet sitt sentralisert, det samme har jeg. Å flytte min 3,7TB filserver ut på stua er særdeles uinteressant, for ikke å snakke om WAF. Endret 3. september 2009 av Heilage Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flere og flere har medieinnholdet sitt sentralisert, det samme har jeg. Å flytte min 3,7TB filserver ut på stua er særdeles uinteressant, for ikke å snakke om WAF. Javel, men det er deg. Du skriver som om det er vanlig å ha en filserver stående å gå.. Selv jeg har 5.5TB med lagringplass på maskina mi, men fortsatt fungerer WDTV helt utmerket. Man må virkelig være en lat sofagris for å ikke gidde å overføre 500gb i gangen manuelt (med forbehold om at usb-enheten er på 500gb). At WDTV2 kommer med ethernet er jo bare en bonus for de som ønsker det, men den klarer seg fint i tet uten det. -x- Lenke til kommentar
steeler Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Håper dere tester denne ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg