Aleks Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Signups er closed, det er tross alt fap free SEPTEMBER. Uansett, det burde bli lagd en ny tråd ca en uke før 1 oktober/neste runde slik at folk får mulighet til å skrive seg opp. Virker som en god ide. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tenkte jeg skulle ta meg en runk. Heldigvis så jeg denne tråden øverst i mine innlegg og kom på at jeg skal holde meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Er allerede godt igang. Edit: med andre ord så skal du skrive meg opp. Endret 3. september 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det blir spennende å tenke på fap free october om noen holder 2 måneder i strekk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja! Og den skal jeg også prøve meg på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 .. og desember helt frem til juleaften, da kan de sleppe seg løs. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja! Og den skal jeg også prøve meg på. Du kommer tel og få rødsprengte øya og gå rundt som en narkis som ikke har fått ett skudd på to måneda da Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Om noen holder seg til jul skal de få en julegave av meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Om noen holder seg til jul skal de få en julegave av meg. I så fall, hva? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Om noen holder seg til jul skal de få en julegave av meg. I så fall, hva? Hva enn personen måtte ønske. Alt fra skitne filmer til strippere som kommer hoppende ut av kaker. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Om noen holder seg til jul skal de få en julegave av meg. I så fall, hva? 20liter's tank og penis pumpe! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei, uff.. Nå faila jeg.. Uansett SKAL jeg holde meg til den tredje nå, eller kanskje bare den første, for nytelsens skyld. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei, uff.. Nå faila jeg.. Uansett SKAL jeg holde meg til den tredje nå, eller kanskje bare den første, for nytelsens skyld. Du må nok holde til den fjerde Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Wtf? NOOOO!!! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Wtf? NOOOO!!! Du postet over klokken tolv så det er teknisk sett den fjerde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sprakk jeg også, men skal holde meg til 4. Oktober. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Man burde gå til innkjøp av denne en uke før man kan "fappe" så man er sikker på og få den i tide. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå kan du stryke meg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå kan du stryke meg også. Jaja, 4 dager er egentlig ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå