Nopros Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så ikke denne før nå og fappet i dag.. Men er med fra i dag Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Synes påmelding burde stoppes nå det er tross alt en del som har rykt på de første dagene, hehe.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Kanskje bedre å ha "Utfordring: Prøv å ikke fapp på en måned" i steden? Eller kanskje starte en ny tråd 1. oktober for de som melder seg på nå og utover i September. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Påmelding burde kanskje stoppes. Om man begynner nå så er det jo ikke fap free septemer. De som absolutt skrive om sin runkefaste på internett får heller vente til neste måned Runkefasten min går fint så lang forresten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Enig! Stop påmeldingen:P Min fappefrie måned går fremdeles fint xD Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Min kjære klarte ikke 2 dager en gang uten å få seg noe <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Min kjære klarte ikke 2 dager en gang uten å få seg noe <3 Ødela du for Programvare! Bad rabitt! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ingen flere påmeldte nå, det er jeg med på. Når dette er over kan vi arrangere en konkurranse som har vært arrangert her på forumet før. Master of your domain. Da setter vi en dato, også skal alle som er påmeldte gå cold turkey på fappingen, også gjelder det å holde lengst. Jeg er selvfølgelig fortsatt fappefri. Endret 3. september 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hah, I'mma win this shit. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er med, har ikke dratt den på 4 dager. Vedder forresten 100kr med kameraten min om dette her. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hahah. Skjer ikke. Klarer såvidt 3 dager... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hahah. Skjer ikke. Klarer såvidt 3 dager... Dag 4. Kjenner abstinensene. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha, må si jeg er sjokkert over hvor dårlig selvkontroll folk har Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har ikke hatt meg selv siden 25-27 eller noe sånn. Er det såååå vanskelig? Joiner dere. Lykke til fappers! Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Null problem hittil Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg joiner i dag, og holder meg helt til 3. oktober. Dette blir vanskelig Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Signups er closed, det er tross alt fap free SEPTEMBER. Uansett, det burde bli lagd en ny tråd ca en uke før 1 oktober/neste runde slik at folk får mulighet til å skrive seg opp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg ser egentlig ingen god grunn til å gjøre dette - men er med selv om! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du får en forbanna gøyal 1. September, som noen andre sa her en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå