Smågal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Når det har gått rundt ei veke, kanskje to, følar du faktisk ikkje at du berre "må" lengre. True words Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jaja... Count me in Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Når det har gått rundt ei veke, kanskje to, følar du faktisk ikkje at du berre "må" lengre. True words Å? eigne erfaringar? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Må le litt av "wow, dag tre!"-kommentarer og lignende. Null selvkontroll! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Å? eigne erfaringar? Vel, tja, eg har hatt mine fap-free veker eg også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg fappet senest i går, men jeg kan bli med fra og med nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da må du holde på til 2. oktober om det skal være rettferdig. Har forresten fortsatt ikke røket. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 som sakt, det er bare dag 3 enda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 som sakt, det er bare dag 3 enda sakt!? Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg er med, og har vært siden 22 august . Prøver resten av måneden også. Edit: satser på 3. okt for å være rettferdig. Endret 3. september 2009 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er med, holder meg til 3 oktober, dette er dessuten easy, har hatt samme opplegget før med en veninne, 4 uker, jeg vant, hun sprakk. PWN! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er med, holder meg til 3 oktober, dette er dessuten easy, har hatt samme opplegget før med en veninne, 4 uker, jeg vant, hun sprakk. PWN! What! Sprakk jenta! Trodde de kunne klare seg uendelig lenge uten å røre seg selv! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Oh no sir! Hun spurte først, "Du holder vel forsatt ikke på med avholds greiene?" "Eh, jo? Det var jo konkurannse?" "Åja, har du virkelig holdt deg så lenge?" "Ja, jeg eier."... senere på dagen "Vel, ja, jeg ga meg i går, orket ikke vente mer." "ROFLMAO PWN HA HA FU I RULE WIN WIN WIN"... Er noe ala. det jeg husker det Dere kan tenke dere hvordan det var når jeg kom hjem, ...boring som vanlig, hadde ikke noe behov for og Lese noen magasiner, men så, etter første gang, var jeg en missbruker igjen... Endret 3. september 2009 av Revolution Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bare meg, eller presser det på? Har da klart meg i 4 dager før uten problemer, men nå er det mildt sagt helt j*vlig! Må være fordi kroppen har oppfattet at jeg kun gjør dette på grunn av en lek Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Min andre dag! Helt greit så langt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Var fristende igår, tror det blir tyngst på starten, og helt på slutten! Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 27 (!) dager igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå