kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Gratulerer, alle dere som har klart det! Dere er heltene mine.. :3 E: Åh, vi forventer forresten full statusrapport over neste økt! Endret 30. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Grats til alle som har klart det! eg beundrar dykk Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Gratulerer til de som har klart det. Jeg ble ikke med før den 3. september, så jeg må holde ut til den 3. Oktober. Snart ferdig nå.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Grats til alle som har klart det! eg beundrar dykk Er det bare jeg som synes det, eller er det noe litt cheezy i å beundre gutter som ikke har runket på en måned? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 MISSION COMPLETE!!!!! FY FLATE! Takket være mye arbeid og en busy fritid, så klarte jeg det SÅVIDT! BRB VELFORTJENT RUNK Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 MISSION COMPLETE!!!!! FY FLATE! Takket være mye arbeid og en busy fritid, så klarte jeg det SÅVIDT! BRB VELFORTJENT RUNK Tipper du ble litt "Redusert" etter det ronket ja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror brb ble litt feil å bruke... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Reporting in:Legger meg for kvelden. Har vel egentlig klart det, men det blir tidlig kveld pga. Hovudverk. Gratulerer til resten som klarte det, og lykke til for dei som skal prøve seg i oktober! Legger meg nå og anser oppdraget som fullført. Nå begynner oktober og det blir gøy God natt folkens. MISSION COMPLETE!!!!! FY FLATE! Takket være mye arbeid og en busy fritid, så klarte jeg det SÅVIDT! BRB VELFORTJENT RUNK Gratulerer Fint om de siste som er på lista sier om de klarte det eller ikke. ballsack Torpedo-tom SinkingInSand Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lurer på om Redusert er ferdig snart! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vedder på at det har gått fort for seg siden klokka var 12 i natt Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha, var det ikke flere som klarte det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Veldig få som klarte det. Og først nå er jeg hjemme fra jobb.. Utslitt... Får se... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå er jeg spent på om det var verdt det. Trenger motivasjon for oktober måned. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 sign me up! im ready for this!!! BRING IT ON!!!!! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 September er over hvis du ikke visste det. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 September er over hvis du ikke visste det. står ikke noe om at påmelding er stengt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Signups er closed, Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Måtte bare sjekke om dama var med her... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Måtte bare sjekke om dama var med her... Så bra sagt! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå