Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 lurer på hvor mange som vil få abstinenser Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Å herregud. Jeg testa å være fapfri i to uker (mens jeg var borte fra dama). Det positive: Jeg kom som jeg aldri hadde kommet før. Det negative: Fy faen det var direkte smertefult de siste dagene, og i alle fall da jeg såg dama igjen og vi måtte vente til kvelden før det ble noe action. Lykke til sier jeg bare, jeg er ikke med. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er med! Tviler på at det kommer til å gå, men skal nå hvertfall være ærlig når jeg failer^^ Skjer jo i helvete at du klarer det! jeg er med så lenge Aleksmy er med Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I'm in! Tror jeg skal klare det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sprakk for 3 min siden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sprakk for 3 min siden Det er nesten trist om du ikke klarer å holde buksene på i to dager... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sprakk for 3 min siden Det gikk fort! Uansett, tror vi trenger en update nå i førsteposten, så vi vet hvem som er med osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sprakk for 3 min siden Det er nesten trist om du ikke klarer å holde buksene på i to dager... Jeg er 15 hva forventer du? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Med Hahahaha, ja vi veit jo alle du klarer å halde deg, you fapmachine.... Eg er definitivt ikkje med! Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Med Hahahaha, ja vi veit jo alle du klarer å halde deg, you fapmachine.... Eg er definitivt ikkje med! Klart det går Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Uansett, tror vi trenger en update nå i førsteposten, så vi vet hvem som er med osv. Skal oppdatere den nå Eg er definitivt ikkje med! *Skriver opp Smågal i førstepost* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg sprakk for 3 min siden Det er nesten trist om du ikke klarer å holde buksene på i to dager... Jeg er 15 hva forventer du? Handler bare om å stille seg inn på det Er 14, og har ingen problemer. Vanligvis tar jeg et runk nesten vær eneste dag. Endret 2. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er avhengig , ronker minst 3 ganger til dagen . Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er ikke i en syklus der dette er mulig, desverre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har lyst til å prøve. Sign me up! Får se hvor lenge jeg holder... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er avhengig , ronker minst 3 ganger til dagen . Kermit is disappoint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Chuck norris is proud and he kills you Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hiver meg med. Har uansett ikke runket på noen uker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå