Petter Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hod kjeft aleks! med den stygge mobilen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Begynner å tvile på at noen klarer a fap free september. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hod kjeft aleks! med den stygge mobilen din. Man disser ikke mobilen til kompisen til Ironman. Det er bare for tøft. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Lutt surt for dere som er igjen å tenke på at dere bare er halvveis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tenker ikke særlig på det... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er fortsatt med og kjenner ingen trang enda Lenke til kommentar
tapt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nå har vi flere fap free dager bak oss enn vi har foran oss, det er greit å tenke på. En ting jeg dog ikke har skjønt med utfordringen, er at folk vil ha frem at sex er lov. "Vil ikke cockblocke noen" Jeg har styrt unna all form for sex denne måneden. En utløsning er en utløsning, enten du fapper eller har sex. Ville følt at jeg tapte hvis jeg hadde sex. Det er jo tross alt viljestyrken man skal teste? Jeg kjører 100% abstinens. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Reporting in: Klarer meg fortsatt. Synd at du rauk Stonemeister, hadde stor tru på deg! Dagene går heilt greit btw, fortsatt helgene som er verst. Skulle ønske eg kunne utnytte cockblock-regelen, men så heldig er eg nok ikkje! Long ways to go yet! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sitter her og angrer på gårsdagen. Skulle ønske jeg fortsatt var med. Nei, jeg er ikke mentalt syk, selv om det kanskje virker sånn i det som står der oppe. Blir med i oktober og da aksepteres ikke annet enn en helt fappefri måned. Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Så trist at du måtte ty til fru høyre når du hadde vært på fest. stfu Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 En ting jeg dog ikke har skjønt med utfordringen, er at folk vil ha frem at sex er lov. "Vil ikke cockblocke noen"Jeg har styrt unna all form for sex denne måneden. En utløsning er en utløsning, enten du fapper eller har sex. Ville følt at jeg tapte hvis jeg hadde sex. Om sex er lov så er jo poenget med denne tråden helt borte. Det burde være innlysende. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vi følger jo ideen til 4chan om fap free september og ''reglene'' der sier at sex er lov. Men ja, er enig i at hele poenget med utfordringen faller bort da. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det vil jo også være forskjeller mellom deltakerne. En som får seg sex med dama jevnlig vil jo vinne så lett som bare det, i motsetning til en som er single. Gidder jeg å konkurrere mot en som har dame? Don't think so. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 hehe, det må ja bare være en misforstått regel. burde det ikke heller vere om man er singel og muligheten for sex byr seg så er det lov, selv om hele poenget er borte da Uten at jeg er med i konkuransen her. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det vil jo også være forskjeller mellom deltakerne. En som får seg sex med dama jevnlig vil jo vinne så lett som bare det, i motsetning til en som er single. Gidder jeg å konkurrere mot en som har dame? Don't think so. Ja, men uansett, tror reglene i denne tråden også er slik at man kan ha sex. Liker man ikke reglene så er man ikke med. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ble dette endret på underveis da? Du kan ikke gjøre noe seksuelt ut hele September, i alle fall ikke noe som er godt/artig for deg selv Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja det virker som at folk ikke følte helt for en sex-fri konkurranse. Nå ble jeg ble jeg usikker, må lese litt bakover i tråden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tror det må flere regler til? Gjelder det kun hvis du gjør det selv? Hvis jeg kan ha sex som normalt ellers, skal jeg lett klare meg i månedsvis uten "fapping". Fapfree, evt. sexfree måned. enklere blir det ikke. Dette ble besvart på trådens første side. En "fap-free" måned med vanlig sex er totalt meningsløst, da en som har et fast og skikkelig forhold ikke tar seg en "fap" men heller bruker dama støtt og stadig. Dette er en test på hvor god kontroll du egentlig har over deg selv. Folk på 4chan har uansett ikke dame. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Skriver i førstepost i Oktober-tråden at sex ikke er lov da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Så er de som hadde sex i september ute og da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå