Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Null problem. Lærte et par triks når jeg var i førstegangstjenesten. Gikk jo nesten hele året uten noe action. Hvorfor det? Når jeg var i militæret syns nå jeg ikke folk gjorde annet enn å runke på fritiden. Jeg valgte å ikke gjøre det, av flere grunner. Jeg var også en av de heldige som slapp å vaske/rense dusjene i løpet av tjenesten. Hørte noen grøsserhistorier om slukene, og hva de var... fylt med... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kris ballsack Iskall Sodd Ball lilko Torpedo-tom Cpt Carlgutt Staian SoapyAsHell Absolut Vertical^ The Prophet krs1 Krisdoffer thoojs Zapturi svelemoe CypheroN Baffage thadon Dovito Ondskap Sameboe JohnAmund GisslefossDahl Aleksmy! Zeromac Quakecry Andie93 Mondania Benny Redusert Stonemeister blade-bunny Merkwürdichliebe bruno99 SiQux Olum Bruker_Wilhelm Revolution erlendo89 Pentumsmart Nopros Sno Douchbag Lima92 Android09 Spetz Gavekort SinkingInSand Goranlol Slimda 20/53 gjenstår! Er det noen feil, så si ifra! Endret 11. september 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ser riktig ut Stonemeister. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sett en strek over meg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kris ballsack Iskall Sodd Ball lilko Torpedo-tom Cpt Carlgutt Staian SoapyAsHell Absolut Vertical^ The Prophet krs1 Krisdoffer thoojs Zapturi svelemoe CypheroN Baffage thadon Dovito Ondskap Sameboe JohnAmund GisslefossDahl Aleksmy! Zeromac Quakecry Andie93 Mondania Benny Redusert Stonemeister blade-bunny Merkwürdichliebe bruno99 SiQux Olum Bruker_Wilhelm Revolution erlendo89 Pentumsmart Nopros Sno Douchbag Lima92 Android09 Spetz Gavekort SinkingInSand Goranlol Slimda 20/53 gjenstår! Kan jo hjelpe litt EDIT: Oppdatert. Endret 9. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sprakk i stad. Så stryk meg! Er veldig fornøyd over at jeg holdt i 10 dager! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mangler fortsatt meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har enda ikke sprukket! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har ikke sprukket jeg heller Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Skulle ikke ha rykt ut så tidlig. Det stede jeg bor nå er vi to stykker på ett rom sammen, og vi er 10 stykker i huset til sammen (en familie og fire studenter). Det er alltid noen hjemme og så klart kommer du aldri hjem alene heller siden du går sammen med de andre studentene. Dusjen har også en helt fucka sluk som så vidt har en kjempe smal åpning så man kan jo ikke gjør det der heller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ok, merker fortsatt ikke trangen til å dra'n, men jeg begynner å bli litt irritabel av meg, så kanskje kroppen prøver å fortelle meg noe. 10 dager and still counting! Begynner nå å komme høyt oppe på lista over lengste tidsperiode uten en runk. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Reporting in: Lettaste dagen på lenge. Har selvfølgelig vore frista, men ikkje så gale. Gjetter det blir omtrent like lett fram til helgen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Henger fortsatt med. Snart to uker på vei også Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Samme her;D Har enda ikke sprukket! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Begynner å lure på om jeg "ikke bare kan ta en runk og bli ferdig med det" og "hvor farlig er det egentlig å tape", men som den stae jævelen jeg er så nekter jeg å ryke før 1. oktober. Lenke til kommentar
Mynameiseirill Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Om noen holder seg til jul skal de få en julegave av meg. Haha! hvis du lover det så skal jeg holde meg ! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det har fristet litt ja. Men jeg planlegger ikke runk, for når jeg ligger i senga så har jeg somregel ikke papir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå