Stonemeister Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Kris ballsack Iskall Sodd Ball lilko Torpedo-tom Cpt Carlgutt Staian SoapyAsHell Absolut Vertical^ The Prophet krs1 Krisdoffer thoojs Zapturi svelemoe CypheroN Baffage thadon Dovito Ondskap Sameboe JohnAmund GisslefossDahl Aleksmy! Zeromac Quakecry Andie93 Mondania Benny Redusert Stonemeister blade-bunny Merkwürdichliebe bruno99 SiQux Olum Bruker_Wilhelm Revolution erlendo89 Pentumsmart Nopros Sno Douchbag Lima92 Android09 Spetz Gavekort SinkingInSand Goranlol 22/52 gjenstår! Endret 9. september 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Pingler alle sammen. Jeg skal kjøre løpet ut! You have my word! Såppass, ja. Hvis du failer? Da...ummm...ehh....hehe Neida, jeg har såpass viljestyrke at jeg klarer å holde meg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Er litt slitsomt å oppdatere hele tiden, så takk for hjelpen. Har satt den inn i førstpost nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) No problem, noe må jeg jo gjøre for å drepe tida Funfact: Den neste som ryker gjør at nøyaktig 50% har tapt. Endret 7. september 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg skal ikke faile før 25 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 No problem, noe må jeg jo gjøre for å drepe tida Funfact: Den neste som ryker gjør at nøyaktig 50% har tapt. Tror det er noen som egentlig er ute men som ikke har sagt i fra. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har enda ikke fappet denne måneden Og ikke skal jeg tape heller Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har en anelse at jeg kommer til å ryke ikveld. Får se Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Neeei! Du skal ikke fappe før vi skal på lan! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dere skal fappe ilag på lan? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) I have something to confess; Jeg klarte ikke utfordringen Endret 7. september 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei vi skal ikke fappe å på lan men jeg vil bare se hvor mye apstinenser han har. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det lengste jeg har klart å holde meg når jeg er på ferier osv er 4 dager tror jeg... ville vært nærmest umulig å holde seg i en uke Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fap lan! Jeg kommer. (høhø) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fap lan! Jeg kommer. (høhø) Count me in Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Cunt me in! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For noen småunger. Når jeg var i militæret, var ikke det noe onanering i det hele tatt. Tsk tsk. Selvkontroll! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Neeei! Du skal ikke fappe før vi skal på lan! Dessverre, failet igår. Men vi kan fappe sammen på lan fordet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mer enn halvparten (+ de som ikke har sagt ifra) feiler innen første uka. Det lover ikke godt for oss som er igjen. Fortsetter det å halveres i dette tempoet blir det ikke mer enn tre stykker som består prøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå