Cpt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kjedelig, da kan man jo gå i mange år uten å ryke. Jaja, personlig skal jeg holde meg helt unna alt slikt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg synes personlig det er juks, jeg også. Det bør være null utløsning whatsoever. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg tapt også Kommer sterkere tilbake i fap-free Oktober Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Påmelding limited reached snart..? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Skriver ikke opp flere i førstepost Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er ute for lenge sia Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er en fare for at jeg taper idag. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Huff, jeg faila igjen i dag.. Satt på dass i friminuttet på skolen i dag, og jeg MÅTTE ta meg en runk.. :-/ Skal se om jeg ikke klarer Oktober i alle fall.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Huff, jeg faila igjen i dag.. Satt på dass i friminuttet på skolen i dag, og jeg MÅTTE ta meg en runk.. :-/ Skal se om jeg ikke klarer Oktober i alle fall.. Skolen enda oO Har ALDRI tatt meg en runk på skolen! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Satt på dass i friminuttet på skolen i dag, og jeg MÅTTE ta meg en runk.. :-/ ÆSJ! eg skal aldri gå på do på skulen meir. snakk om skremmandes. tenk kva for slags ondskap som kan ha fåregått der inne. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da klarte jeg ikke mere etter 5 dager Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I'm still standing. Ganske overrasket over meg selv egentlig^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gjelder dette sex også? :O Eller kun fapping? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gjelder dette sex også? :OEller kun fapping? Ingen onanering. Sex er allowed. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes det er dumt. Viss man er skikkelig kåt, og er skikkelig gira på et runk, så går man på sex istedet. Og mister liksom kåtheten og trangen til og få seg et runk. Er jo det som er litt gøy. At man har SKIKKELIG lyst, men må holde seg til 1. Oktober Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I'm still standing. Ganske overrasket over meg selv egentlig^^ Samme her, jævlig overasket! Har rekord på 8-9 dager, though. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes det er dumt. Viss man er skikkelig kåt, og er skikkelig gira på et runk, så går man på sex istedet. Det er jo ikkje alle som har muilgheita til det... tenk litt på at 4chan, der denne ideen kom frå, er 98% 14-åringar som påstår dei er 18 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fap free september? Den er faen meg grei! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gjelder dette sex også? :OEller kun fapping? Ingen onanering. Sex er allowed. Feil! Sex er heller ikke lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå