steinrawr Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 jeg planlegger å kjøre opp til mc, er 18 år, så da blir det mellomtung. Men hva er maksytelse jeg kan se på når jeg skal kjøpe mc? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 en mellomtung mc skal ikke ha mer effekt enn 34hk, ellers er det ingen begrensninger. de fleste 600cc kan leveres som 34hk Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 max: 34hk -> 25KW -> 0.16KW/kg. Ingen kubikkbegrensning. De fleste tung sykler kan plomberes ned og registreres som mellomtung. Man får kjøpt et kit til omtrent 5000,- som setter ned til 34hk. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skal du kjøpe brukt, er det lurast å kjøpe en allerede ned-plombert sykkel. Heilt enig med Scotty over her, men å f.eks. kjøpe en liter sykkel med 34 hk er kanskje ikkje so kult Som du sikkkert veit får du då tung-lappen på 20 års-dagen din , bare å glede seg Bare å spørre om sykkelvalg, om du ikkje allerede har funne en fin-fin en. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Som du sikkkert veit får du då tung-lappen på 20 års-dagen din *pirke* .. man får tung lappen 2 år etter datoen man tok mellomtung, ikke nødvendigvis på bursdagen. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehe, pirk i vei. Du har so rett so rett. Gikk bare ut i fra at man fikk oppkjøring so nært som bursdagen sin som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå