Intercom Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, På jobb har jeg kontor i nærheten av andre og trenger derfor noen lydtette hodetelefoner - både for å slippe å høre andre, men også for å slippe å forstyrre andre. Dette er PRI 1. Rett etter kommer god lyd som PRI 2, og er det ikke bass å spore blir det fort uinteressant for meg. Pris har til en viss grad ikke så mye å si. Noen forslag? Lenke til kommentar
Intercom Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Takker for alle svar... Gikk for DT770 80Ohm, satser på at de er lydtette Lenke til kommentar
Dimmuborgir13 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Takker for alle svar... Gikk for DT770 80Ohm, satser på at de er lydtette Hei, Jeg er på jakt etter lydtette headset og hadde satt pris på om du kunne komme med en vurdering av dine DT770? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har hatt dt770 pro i flere år, og for bruk i kontor omgivelser vil du ikke høre et fnugg av hva andre sier eller holder på med, spesielt om du hører på musikk. Bare vær forsiktig med å prate til andre mens du har på deg headsettet, for du vil da ende opp med å rope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå