dangerc Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 lurer på og gå til anskaffelse av en viftestyrer da jeg dar 2 stk titanvifter (se info under) som bråker en god del. er egentlig ganske newbie på dette området så jeg lurer på om noice control sin spenningsregulator(se info under) kan styre begge mine vifter da det er ganske mye bråk.. takker for svar. VIFTER: Titan vifte med aluminiumsramme og "sølv" belegg på vifteblader. Tekniske data: Nominell spenning: 12V Ytelse: 3.36W Strøm: 0.28A Turtall: 2000±10% o/min Luftmengde: 134m³/time (79.14 CFM) Støynivå: <30 dB(A) Lager: 1 stk. kulelager Turtallspulser: Ja Tilkobling: 3 pins Dimensjoner: 122x122x25mm MTBF: 35000 timer VIFTESTYRING: Noise Control NC1994 (EWMS) Trinnløs regulering 6 - 12 VDC. Laststabilisert utspenning Sikker oppstart av vifter Intelligent turtallsovervåkning Dobling av turtallsignal Magnetisk festeplate Max. 5W uten kjøling, max. 10W med kjøling. Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er ikke sikker på den viftestyringen. Har en Sunbeam Rehobus selv. Styrer fire vifter med den. Finns på microplex.no . Styrer spenningen med den. Klarer max 20W pr kanal . 4 kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå