Toast Is Pimp! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 FITTE OPERA! SKulle skjekke versonen men trur du ikke faen meg at den ble åpnet i samme vindu! Faen og. Jeg som hadde skrevet en del. Jawoll. Hei. Opera er så fryktelig tregt på min datamaskin. Sjønner ikke hvorfor. Jeg har ett parr faner åpne, surfer litt her og der. Dråpen kom da jeg åpnet reklamen for Vinmonopolet, og som alle nye fittesider inneholdt den flash. Drittreg lasting da. + at og stenge fanen gikk megatregt, kunne jo ha stukket på dass og låret en pudding imens! 699 megabyte RAM tar faen meg opera nå... Tror dere at jeg trenger mer Ram? Specs: Opera Versjon 9.64 Versjonssteg 10487 2 Gbyte DDR2 Ram 3500+ AM2 Unnskyld de merkelige mellomrommene mellom linjene jeg har det er noe wierd shitt jeg har aktivert i kontrollpanelet for forumet... Annbefales faen meg ikke og ha påslått! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Flash Error: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå