Rainy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kjøpte et Fujifilm FinePix F60fd til guttungen, men det viste seg å være noe galt med det. Så.. Jeg vet ikke om jeg vil få et nytt slikt, eller om jeg skal få pengene tilbake og kjøpe et annet. Noen som har noen innspill? Kameraet må ha manuelle muligheter, og ikke være blant de største (eller dyreste). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har du ca prisområde? Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Har du ca prisområde? Helst minst mulig, men det må ikke gå på bekostning av bildekvalitet. Kjedelig om bildet er knallbra, men ødelagt av et dårlig kamera. LX3 blir nok i dyreste laget, for å si det slik. Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Er Canon Powershot sx 200 is et greit valg? Bruker dette kameraet likt batteri som noen andre Canon kameraer? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg kjøpte meg hvertfall Canon Ixus 100IS for en måned siden for å ha med til syden, og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på bildene og kameraet. Filmer også i helt grei HD oppløsning. Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg kjøpte meg hvertfall Canon Ixus 100IS for en måned siden for å ha med til syden, og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på bildene og kameraet. Filmer også i helt grei HD oppløsning. Men den har vel ikke manuelle innstillings muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå