nzl Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 hei jeg har tenkt og kjøpe meg en ny mobil. fra prisen 1 - 2500kr Godt kamra Godt batteri god musikk av spiller helst ikke slide eller klapp telefon jeg har tenkt på SE T700 eller LG KU990i kanskje noen som vet om de er bra. eller har dere noen andre forslag ? =) takker for alle svar Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nokia 5800 Express Music? Lenke til kommentar
nzl Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Nokia 5800 Express Music? ja har tenkt på den, men andre som har den i klassen min sier den er litt ekkel og skriv på Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nokia 5800 Express Music? ja har tenkt på den, men andre som har den i klassen min sier den er litt ekkel og skriv på Synes den er fantastisk å skrive på/med jeg, faktisk skriver jeg sms like fort med denne som jeg gjorde på Nokia 6233 ( min forrige ). Lenke til kommentar
nzl Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Nokia 5800 Express Music? ja har tenkt på den, men andre som har den i klassen min sier den er litt ekkel og skriv på Synes den er fantastisk å skrive på/med jeg, faktisk skriver jeg sms like fort med denne som jeg gjorde på Nokia 6233 ( min forrige ). men er den ikke litt stor føles den ikke gigantisk ? xD =) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Da tror jeg du skal ha små hender Har selv en N97 som egentlig er en fet iPhone pga. det utskyvbare tastaturet, men denne oppfatter jeg ikke som for stor en gang 5800 er jo endel mindre pga. mindre skjerm og er vel tynnere i tillegg. Endret 4. september 2009 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå