UrgeLoL Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Irriterer meg over at jeg ikke kan spille av musikk i menyen lengre. Liker heller ikke at teksten er mye større enn før, kan man stille på dette? Du kan det. Bare å stille på output hz i lyd innstilligenen. Husker ikke helt hva den heter, men du finner det sikkert. Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Klarer ikke å starte spill-dvd'er etter oppdateringen. Klarer kun å starte spill som ligger på hdd. Noen andre som har det slik? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har hatt litt problemer med det selv. Men mener å ha lest at det skal komme en hotfix denne uka, men skal ikke si noe sikkert. Men håper det gjør det slik at de får fikset dette problemet. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det virkelig noe vits i og holde denne threaden oppe når 3.01 har kommet? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvorfor vekke du den til live igjen da? -.- Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er det virkelig noe vits i og holde denne threaden oppe når 3.01 har kommet? Hvor ser du at den er sluppet? Jeg har enda problemer med 3.0 da jeg ikke klarer å starte noen gamedisker. Dvs at de ikke kommer opp i menyen i det hele tatt. (Mulig jeg som er blind) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 PSNO direktøren har kunngjort det selv. Hadde du titta innom hjemmesiden, hadde du sett den. Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 PSNO direktøren har kunngjort det selv. Hadde du titta innom hjemmesiden, hadde du sett den. Ok. Det hadde jeg ikke gjort. Jeg synes ikke det er feil av meg å spørre allikevel. Det er vel det vi har forumet til? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, sant det, var ikke ment som kritikk, litt feil-formulert der. Nå vet vi det alle hvertfall, så er bare å oppdatere. Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, sant det, var ikke ment som kritikk, litt feil-formulert der. Nå vet vi det alle hvertfall, så er bare å oppdatere. Helt i orden Skal oppdatere og teste igjen. Har sett at det er mange med 40gig PS3 som sliter med at den plutselig ikke finner spilldisker i det hele tatt... PS3 will not recognize any discs Hvis 3.01 ikke fikser dette får jeg ta kontakt med Sony support... Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er egentlig nytt i 3.01? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den fikser bugen i 3.0 at enkelte spill fryser/ikke starter. Ikke noe mer enn det. De sparer nok større forandringer til 4.0. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Den fikser bugen i 3.0 at enkelte spill fryser/ikke starter. Ikke noe mer enn det. De sparer nok større forandringer til 4.0. hmm lurer på om Spartan Total Warrior nå fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå