Bister Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Min frøys hvertfall da jeg skulle starte opp en R&C demo, men ikke hatt noe problem ellers Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke vært borti at maskinen fryser, har kun spilt Batman: AA i noen timer etter at jeg la inn 3.0. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 når jeg tenker over det så fryser Spartan total warrior for meg,tenkte ikke på at det var den nye firmwaren, men det må de få fikset Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Flere som har fått problem med frysing i spill? Ser at flere har problem med Uncharted: Drakes Fortune etter firmware 3.00. Jeg sitter fast med frysing på 92%. Surt Har lest på flere blogger (husker dessverre ikke linker) at mange har problemer med Uncharted etter oppdateringen. Regner med det kommer en patch rimelig snart. (3.01?) Endret 3. september 2009 av tulling03 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 er det bare meg, eller er fontene enda større nå? For å ta media streaming navigation, så ser man enda mindre items om gangen nå enn man gjorde før (og det var ikke mange om gangen da heller). I tillegg så forsvinner alle andre items en den man er på, etter noen sekunder. Kan man skru av det? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fordi jeg har lest flere steder at 5400rpm er noe du måtte ha x) 7200-disker fungerer, men lesehastigheten er uansett flaskehalset av firmware (og hardware?), så det er igrunnen bortkastede penger. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Uff, noen andre enn meg som syntes designendringene bare var forstyrrende? Så bedre ut før. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da er det jo bare å stille tilbake til orginalen så er jo det løst Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Stille tilbake FW eller designet? For jeg vil gjerne slippe å nedgradere om det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Designet, er jo bare å gå inn så stille på det i Themes menyen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fordi jeg har lest flere steder at 5400rpm er noe du måtte ha x) 7200-disker fungerer, men lesehastigheten er uansett flaskehalset av firmware (og hardware?), så det er igrunnen bortkastede penger. NEI. Tester viser at 7200 disker gir noe raskere loading osv på spill som ligger på harddisken eller som bruker harddisken som buffer. Men forskjellene er små. Men om man setter inn en SSD disk så ser man forskjeller på flere sekunder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Kan virke som et dustete spørsmål, men er bare noen få timer siden sist jeg hentet PS3en min og er helt grønn på dette: hvordan får jeg oppdatert FW til 3.0? Jeg trodde Slim kom til å ha 3.0 allerede installert, men ser at den har 2.76. Edit: Never mind, jeg fant det. Endret 4. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Flere som har fått problem med frysing i spill? Ser at flere har problem med Uncharted: Drakes Fortune etter firmware 3.00. Jeg sitter fast med frysing på 92%. Surt Selv spilt UDF i kveld, og har ikke merket noe som helst. Oppdateringen virker stabil for min del sålangt. Sikker på at du ikke har noe pølser på grillen? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Flere som har fått problem med frysing i spill? Ser at flere har problem med Uncharted: Drakes Fortune etter firmware 3.00. Jeg sitter fast med frysing på 92%. Surt Selv spilt UDF i kveld, og har ikke merket noe som helst. Oppdateringen virker stabil for min del sålangt. Sikker på at du ikke har noe pølser på grillen? http://www.geek.com/articles/games/latest-...reezes-2009092/ Men jeg kom meg videre. Greide å hoppe inn i neste lagringspunkt før det frøs etter 4-5 forsøk. Frøs ikke igjen før sluttfilmen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sliter også veldig med uncharted etter patchen. Umulig å spille, fryser på nøyaktig samme sted hver gang. Svakt er det, håper virkelig det kommer hotfix snart. Kjipt å være nybakt slim- eier, så funker ikke uncharted Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Glad jeg har rundet Uncharted. ^_^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Glad jeg har rundet Uncharted. ^_^ +1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Irriterer meg over at jeg ikke kan spille av musikk i menyen lengre. Liker heller ikke at teksten er mye større enn før, kan man stille på dette? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den nye vennelisten er helt på tryne i mine øyne. Talentløse fargevalg. Bla fort i listen har blitt mye vanskeligere. Derimot likte jeg mulitoutput på audio Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Finner det også irriterende at teksten forsvinner over og under leser man for lenge. Syntes det var mer nedgraderinger her enn oppgraderinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå