Gå til innhold

PS3 Firmware 3.0 ute nå!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som har fått problem med frysing i spill? Ser at flere har problem med Uncharted: Drakes Fortune etter firmware 3.00. Jeg sitter fast med frysing på 92%. Surt :(

Har lest på flere blogger (husker dessverre ikke linker) at mange har problemer med Uncharted etter oppdateringen. Regner med det kommer en patch rimelig snart. (3.01?)

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

er det bare meg, eller er fontene enda større nå?

For å ta media streaming navigation, så ser man enda mindre items om gangen nå enn man gjorde før (og det var ikke mange om gangen da heller).

I tillegg så forsvinner alle andre items en den man er på, etter noen sekunder. Kan man skru av det?

Lenke til kommentar
Fordi jeg har lest flere steder at 5400rpm er noe du måtte ha x)

7200-disker fungerer, men lesehastigheten er uansett flaskehalset av firmware (og hardware?), så det er igrunnen bortkastede penger.

NEI.

Tester viser at 7200 disker gir noe raskere loading osv på spill som ligger på harddisken eller som bruker harddisken som buffer. Men forskjellene er små. Men om man setter inn en SSD disk så ser man forskjeller på flere sekunder.

Lenke til kommentar

Kan virke som et dustete spørsmål, men er bare noen få timer siden sist jeg hentet PS3en min og er helt grønn på dette: hvordan får jeg oppdatert FW til 3.0? Jeg trodde Slim kom til å ha 3.0 allerede installert, men ser at den har 2.76.

Edit: Never mind, jeg fant det.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Flere som har fått problem med frysing i spill? Ser at flere har problem med Uncharted: Drakes Fortune etter firmware 3.00. Jeg sitter fast med frysing på 92%. Surt :(

Selv spilt UDF i kveld, og har ikke merket noe som helst. Oppdateringen virker stabil for min del sålangt. Sikker på at du ikke har noe pølser på grillen?

Lenke til kommentar

Selv spilt UDF i kveld, og har ikke merket noe som helst. Oppdateringen virker stabil for min del sålangt. Sikker på at du ikke har noe pølser på grillen?

http://www.geek.com/articles/games/latest-...reezes-2009092/

Men jeg kom meg videre. Greide å hoppe inn i neste lagringspunkt før det frøs etter 4-5 forsøk. Frøs ikke igjen før sluttfilmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...