Gå til innhold

Fanta Lemon relanseres

Totenkopf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

smakte den i dag.. , kan ikke si jeg har savna den , men den var vel helt ok, minner meg kraftig om blandevann eller tom collins blandemix , sprite, vodka , er vel det eneste dama drikker .. og denne brusen smaker heeelt likt... til og med vodka smaken kunne jeg anntyde :D

Lenke til kommentar
Shokata var Hylleblomstsmak. Finnes ikke bedre brus enn dette. Sikkert 10 år siden den var i Norge. Hadde den i Sverige frem til for 2 år siden. Da ble jeg lei meg. :(

Den var nydelig, har nesten glemt hvor den smaker, men ikke helt. Synd det ikke er marked for alt for mange nye lanseringer i Norge.

Lenke til kommentar

Jøss. Visste ikke at den var relansert før jeg så denne tråden. Kjøpte en tidligere i dag fordi butikken var utsolgt for Schweppes og jeg trengte "tåkete" sitronbrus til blandevann.. Synes ikke det er noe spesielt med smaken, litt surere enn Schweppes Lemon kanskje, men ikke noe "wow!".

Shokata derimot, som nevnt tidligere, er bare herlig. Skulle gjerne likt å sett den i butikken, selv om jeg ikke drikker så mye brus. I følge wikipedia skal den fortsatt være tilgjengelig i balkan, så om noen skal til Romania kan de ta med et par flasker :p

Lenke til kommentar

Utrolig lenge siden jeg hadde smakt den (husker jeg mislikte den sterkt da jeg var liten, pga den sure smaken); ble tatt helt på senga da mamma kom hjem med en halvannen liter nå for tre dager sia. Mye bedre enn jeg husket den, men fortsatt ikke den beste sitron/limebrusen, og litt for søt. Dog mye bedre enn Fanta Orange :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...