Totenkopf Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fanta Lemon skal visstnok relanseres i dag. Har noen observert brusen i butikkene? http://www.facebook.com/home.php?ref=home#...2234&ref=ts Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I dag? Var noen noen som satt og drakk det på jobb i går. Så jeg kan vel på en måte bekrefte at den er ute. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kompis av meg drakk den i dag og, mend et trodde vi var fordi Bodø henger 10 år etter. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er sant det, fikk smake den av en kompis i dag. Det smakte ikke det samme som den gammle, den "nye" smakte mye mere kunstig. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 nå kommer søsteren min til å bli glad, eneste brusen hun liker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er sant det, fikk smake den av en kompis i dag. Det smakte ikke det samme som den gammle, den "nye" smakte mye mere kunstig. Det kan også være at det er så lenge siden du har smakt den at du trodde den smakte anderledes enn den egentlig gjør. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pokker meg på tide. Beste fantaen. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva med Fanta Green Apple? Den savner jeg. ( Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Savner fanta shokata, den var deilig. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Savner fanta shokata, den var deilig. kan ikke huske den, hvilken smak og når var den i norge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Shokata var Hylleblomstsmak. Finnes ikke bedre brus enn dette. Sikkert 10 år siden den var i Norge. Hadde den i Sverige frem til for 2 år siden. Da ble jeg lei meg. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 smakte den i dag.. , kan ikke si jeg har savna den , men den var vel helt ok, minner meg kraftig om blandevann eller tom collins blandemix , sprite, vodka , er vel det eneste dama drikker .. og denne brusen smaker heeelt likt... til og med vodka smaken kunne jeg anntyde Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fanta Lemon har vært savn! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Shokata var Hylleblomstsmak. Finnes ikke bedre brus enn dette. Sikkert 10 år siden den var i Norge. Hadde den i Sverige frem til for 2 år siden. Da ble jeg lei meg. Den var nydelig, har nesten glemt hvor den smaker, men ikke helt. Synd det ikke er marked for alt for mange nye lanseringer i Norge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skal vi mekke facebookgruppe hvor vi krever den tilbake? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jøss. Visste ikke at den var relansert før jeg så denne tråden. Kjøpte en tidligere i dag fordi butikken var utsolgt for Schweppes og jeg trengte "tåkete" sitronbrus til blandevann.. Synes ikke det er noe spesielt med smaken, litt surere enn Schweppes Lemon kanskje, men ikke noe "wow!". Shokata derimot, som nevnt tidligere, er bare herlig. Skulle gjerne likt å sett den i butikken, selv om jeg ikke drikker så mye brus. I følge wikipedia skal den fortsatt være tilgjengelig i balkan, så om noen skal til Romania kan de ta med et par flasker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Begynte nesten å grine av begeistring da jeg så den i hylla. Mmmm Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Utrolig lenge siden jeg hadde smakt den (husker jeg mislikte den sterkt da jeg var liten, pga den sure smaken); ble tatt helt på senga da mamma kom hjem med en halvannen liter nå for tre dager sia. Mye bedre enn jeg husket den, men fortsatt ikke den beste sitron/limebrusen, og litt for søt. Dog mye bedre enn Fanta Orange Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For de som liker sitronbrus kan jeg anbefale Schweppes Lemon. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For de som liker sitronbrus kan jeg anbefale Schweppes Lemon. Eller Limonata... Vet dog ikke om det selges utenfor Italia/Sicilia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå