HTCom Tromsø Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har lyst på et par applikasjoner som koster noen små kr. ikke finner jeg dem i Andriod market gjennom telefonen og på nettsiden sies det at all nedlasting er gjennom telefonen Noen som kan svare på dette enkele spørsmålet Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gå på Market og last ned "Market Enabler". Via det programmet kan du få adgang til betalte apps, dog har jeg ikke prøvd det på Hero. Lenke til kommentar
korealight Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har lyst på et par applikasjoner som koster noen små kr.ikke finner jeg dem i Andriod market gjennom telefonen og på nettsiden sies det at all nedlasting er gjennom telefonen Noen som kan svare på dette enkele spørsmålet Du må først roote telefonen, og gjøre det manuelt.. Market Enabler funker ikke.. se i den originale Hero tråden for oppskrift! Lenke til kommentar
HTCom Tromsø Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Takker Har lett etter den orginale hero tråden men finner den ikke ?? Kan du gi meg en link? Harald Har lyst på et par applikasjoner som koster noen små kr.ikke finner jeg dem i Andriod market gjennom telefonen og på nettsiden sies det at all nedlasting er gjennom telefonen Noen som kan svare på dette enkele spørsmålet Du må først roote telefonen, og gjøre det manuelt.. Market Enabler funker ikke.. se i den originale Hero tråden for oppskrift! Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Takker Har lett etter den orginale hero tråden men finner den ikke ?? Kan du gi meg en link? Harald Har lyst på et par applikasjoner som koster noen små kr.ikke finner jeg dem i Andriod market gjennom telefonen og på nettsiden sies det at all nedlasting er gjennom telefonen Noen som kan svare på dette enkele spørsmålet Du må først roote telefonen, og gjøre det manuelt.. Market Enabler funker ikke.. se i den originale Hero tråden for oppskrift! Google etter XDA. Eller se min signatur. Endret 4. september 2009 av daihiep Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis jeg rooter telefonen, kjøper et program, og så går tilbake til stock rom, vil jeg fremdeles være i stand til å laste ned det kjøpte programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå