The Stig Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Maskinene jobber for fullt hos den legendariske spillprodusenten. Les mer Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 disse episodene ville vært så mye mer populære hvis de kom på ps3. 360 only er jo helt idiotisk. er nok ikke få gta fans som er sinte på rockstar nå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gleder meg bare til homsen Tony jeg Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg egentlig, men siden jeg digga 4-ern og L&D så blir nok dette blinkskudd for meg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har sett det andre steder det der med fallskjermhoppinga Til Laskelurs: Nå har jo faktisk Microsoft betalt for disse Episodene med sine egne midler. Det er mye større sannsynlighet at slikt kommer på X360 eller Windows grunnet den enorme kjøpekraften til Microsoft. Men er man ekte fan av GTA eller andre spill så burde man ha begge konsollene for man vet aldri hva de finner på å gjøre. Den første GTA ble forøvrig utviklet for Microsoftplatformen Windows men er klar over at det ble portet til PS1 også. Alt er mulig. Gleder meg vilt, de har lovet utvidet spillbarhet Håper de bringer tilbake det med å taue andres biler og andre morsomheter. Endret 1. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Genialt, har siden jeg fikk GTA IV i fjor sommer tenkt at det hadde vært kult med fallskjerm slik som i Just Cause Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har sett traileren nå, er det bare meg eller ser purken VELDIG mye mer livaktig og intelligent ut enn i orginale GTA IV? Scenen med purken skremte meg litt, de skal vel ikke også innføre fartsbøter i spillet? Da hadde jeg hatt noe å bruke ingame pengene på. Endret 1. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 skulle ønske at de ga det ut på PC også Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gleder meg til Ballad of Gay Tony!! Kommer vel til å koste 1600 MSP, men hvor mye kommer denne disken med begge episodene til å koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg