jo90lu Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Lurer på hva jeg kan få for en brukt Saab og en Toyota. Saab: 1,9 TDI Sport 2005 modell med en del Vectra styling, ekstra potte, skjørt og en liten spoiler. GPS Automatgir + 6 techtronic(?) gear Km: 60000 Toyota: Yaris Sol modell 2000 KM: 46000 Endret 1. september 2009 av jo90lu Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Søk på finn.no så finner du ut ca pris på hva du kan få. Jeg tipper 260' på Saab'en og 80'+ på Toyota'en. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du vil sikkert få mere får saaben hvis du fjerner harry utstyret Jeg hadde aldri kjøpt en saab med opel styling og stoooor potte, det ødelegger jo bilen totalt. Lenke til kommentar
jo90lu Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Du vil sikkert få mere får saaben hvis du fjerner harry utstyret Jeg hadde aldri kjøpt en saab med opel styling og stoooor potte, det ødelegger jo bilen totalt. Det er ikke harry i det heletatt, det er noe jeg fikk gjennom forhandleren når jeg kjøpte bilen. Bilen ser ganske lik ut som denne, men kanskje litt større skjørt. Potta er ikke veldig synlig, men større en orginalt. Spoileren er knøtt liten. Her kan du se samma spoiler: Dette ekke no utstyr som man setter selv, men utstyr som komme med vector versjonen. Hva mener du jeg kan få for den? Endret 1. september 2009 av jo90lu Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 260000 får du nokk for den. den ligger rundt der med den kilometerstanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå