int20h Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Asus kommer trolig til å lansere to syltynne bærbare på de nyeste Celeron-prosessorene. Les mer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan man spille GTA4 på den? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Rengjøring av kameralinsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne artikkelen ga jo virkelig ikke mye. Hva med noe mer konkret ? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne artikkelen ga jo virkelig ikke mye. Hva med noe mer konkret ? På HW så er det mer en regel, at man sjekker referansene som er i artikelen - og gjerne google litt på egenhånd. Som alle reklamefinansierte blekker, så er det antall klikk som teller - og ikke det kvalitative innholdet. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Virker helt ok den. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Den virka ikke så kraftig at det gjør noe >.> Hva er så spesielt med prosessorene da?, innebygd grafikkkort eller noe slikt??? (noe alla den greia AMD lager?) Jeg gidder ikke satse på noe slikt, jeg går heller for Acer Aspire One jeg Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 det blir nevnt ultratynn og syltynn i artikkelen her.. hva ligger det i disse begrepene? jeg bare undrer.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Syltynn = tynn som en syl. Ultratynn: "Ultra- is a prefix from Latin that means "beyond." Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 ^ hehe^^ bare jeg som reagrete på alle flekkene på bildet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blir spennende å se flere slike produkter. Håper de gir de en god GPU implementasjon som i det minste kan spille av aksellerert HD materiale. Eks. chipsett som Intel 4500HD el. og ikke det G945 skvipet vi ofte ser ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå