Knife Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg trener styrke 3 ganger i uken, veier 64-65 kg og er 174cm høy. Ikke treninggsdagger (Tirs, Tors) Frokost kl 0.6-0.7 100g haveregryn og melk (elller 4 skiver) 5dl Melk 2ss olivenolje Frukt kl 10 Lunsj kl 11 Varmlunsj (betasuppe, chilli boncare, risgraut eller fisk) endrer seg Mellom måltid kl 13 2 skiver Nøtter Mellom måltid kl 14 2 skiver nøtter (spørs om jeg klarer å få imeg nøtter) 2ss olivenolje når jeg kommer hjem Middag kl 16-18 (varier veldig) Det mora mi lager Kvelds kl 19-20 (spørs hvortid jeg spiser middag) Middasrester eller havregryn - Totalt drikker jeg 1,5 liter melk og 6ss olivenolje og 100g mandler ikke treningsdager. Treningsdagger (Man,Ons og Fredag) Frokost kl 0.6-0.7 100g haveregryn og melk (elller 4 skiver) 5dl Melk (lett melk, tine) 2ss olivenolje Frukt kl 10 Lunsj kl 11 Varmlunsj (betasuppe, chilli boncare, risgraut eller fisk) endrer seg Mellom måltid kl 13 2 skiver Nøtter Mellom måltid kl 14 2 skiver nøtter (spørs om jeg klarer å få imeg nøtter) Før trening kl 15 eller no sånt En boks med tunfisk (185g tror jeg) 1 banan eller rosiner I treningen En liter melk (Qmelk, %1 fett) Mandler Etter treningen Halv liter melk med Whey Protein Isolate 1-2 bananer Mandler hvis jeg klare å få imeg Middag kl 18-19 Det mora mi lager Kvelds kl 19-20 (spørs hvortid jeg spiser middag) Resten av nøttene - Totalt drikker jeg 3 liter melk og 6ss olivenolje og 100g mandler treningsdager. Burde jeg endre på noe? Takker for alle svar.- Endret 3. september 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 kan ikke se spoilere. speaker.no har ødelagt alt! Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Speaker har øydelagt spoilerane ja, kan ikkje opne dei i IE, Opera eller Firefox. Du må skrive kostholdet ditt i som vanleg tekst Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Åpnes ikke i google chrome heller. Hva har skjedd med forumet egentlig? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Funker fint i Opera 10, her... Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Dere kan endre fra Speaker til vanlig defualt skin nede. Spoiler fjernet. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) For å hive innpå litt ekstra med proteiner og fiber i frokosten anbefaler jeg 4 brødskiver og 3 glass melk av typen: Ingers superrug Uansett ostetype Uansett melk-type Måltidet gir 70,6 gram proteiner og er en god start uten tilskudd. Skjær da opp 3 osteskiver på hver brødskive, hvor hver skive er ca 10 gram. Hver skive av Ingers Superrug gir 4 gram prot. så 4 skiver gir 16 gram proteiner. 12 osteskiver fordelt på 4 brødskiver hvor hver osteskive er 10 gram gir 120 gram ost og 34,8 gram proteiner 3 glass melk gir 19,8 gram proteiner tilsammen 70,6 gram Endret 7. september 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har eksprimenteret å spise mer på frokosten, det virker ikke. Hvis jeg spiser noe mer, så klarer jeg ikke å spise lunsjen. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Første som slo meg var vell en Gainer? Kan jo være et alternativ hvis du sliter med å få i deg nokk mat. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Joa, gainer er vel bare en blanding av karbs og protein. Mye billigere å kjøpe en bøtte med protein og en annen med karbs. Tror nok at jeg skal klare å legge på meg noen par kg uten gaiers og stuff like that, skal da begynne på kreatin og håper da at det hjelper meg. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Joda, selvfølgelig. Mente bare at kosttilskudd kunne være noe å tenke på Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Først er det mat , så er det supplements. Burde jeg endre på noe på kostholdsplanen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå