Xanitra Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 trenger et FTP program, FileZilla fungerer ikke på Win xp.32 har Windows Pro. 64 versjon i dag. Trenger dette for å administrere min hjemmeside på en ordentlig måte. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da har du gjort noe feil. FileZilla funker på alle windows-versjoner som eksisterer pr i dag. -C- Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 jaha? Hvor på denne siden http://filezilla-project.org/download.php?type=client finner jeg en 64 bit versjon? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har du prøvd 32-bits versjonen? Det går an å kjøre 32-bits prgramvare på 64-bit OS. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 har prøvd dette.. Det står spesifikt i et notis før programmet starter at å kjøre programmet på 64 bits windows vil ikke fungere. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg kjører nå FileZilla på 64 bit Vista akuratt nå. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Men bare for å nevne noen alternativer FireFTP (integreres i Firefox) SmartFTP (har vel blitt payware, men er en veldig god klient) WinSCP kan vel også benyttes til vanlig ftp? -C- Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 ok takker for god hjelp herfra. håper jeg ikke har hørtes alt for sur ut, jeg er bare noe frustrert. skal prøve filezilla igjen å se om jeg klarer å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehe. Hvis WinSCP funker på vanlig FTP (eller om du klarer kjøre SFTP på hosten din) så ville jeg nesten anbefalt det. Det har en hendig funksjon som automatisk laster opp filer du har lastet ned for å redigere når du lagrer fila... (Dårlig setning ) -C- Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 takk igjen, skal teste dette så snart jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå