Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Typisk. Nå som jeg nylig har brukt penger på 4890 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Hehe, kjent problem det der Egil. Kommer alltid noe nytt og spennende Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) 5870 og 5870X2 tror jeg får enten 2x6 eller 1x8\1x6. Tror nok Wheely har rett med at det er 5850 som har en. Dette har jeg ventet på i hele sommer nå, er ikke lenge igjen nå til ytelse-testene kommer.....forhåpentligvis:) Endret 1. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det ryktes at 5850 skal ha 2 teraflops, og 5870 skal ha 2,4 teraflops ytelse(4870 har 1,2 teraflops). Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehe, kjent problem det der Egil. Kommer alltid noe nytt og spennende mhm. Hadde man tenkt slik at man venter til det beste kommer hele tiden, så hadde man fremdeles sittet med sin Pentium R pc fra 95 _Å Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Derfor jeg synes det er greit å ikke kjøpe det nyeste å beste, da blir man ikke så skuffa når det kommer noe bedre mnd etter Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så sant så sant. I stedet for å "bare vente litt lengre" skal jeg heller (så fort ting blir sendt) sitte å lese om tester av i5 og 5xxx med min Phii 720 og HD4890 Uansett skal dette bli svært spennende å følge med på! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, det kommer alltid noe nytt og spennende. Den tingen som gjør det å være datainteressert (les: nerd) både utrolig spennende og utrolig kjipt...og ikke minst dyrt. Er litt lettere skeptisk til den kjøleløsningen der halve utblåsningshullet er blokkert til fordel for en DVI-kontakt. Hadde det ikke vært bedre å skippe den DVI-kontakten helt? Et "problem" med de seneste Radeon-kortene har jo vært at de produserer mye varme, og å blokkere kjølingen hjelper jo ikke akkurat på dette... Men det kan jo være at de har fått ned strømforbruket (og dermed temp.) en god del, hvis én PCI-E-kontakt er en realitet. Er jo lov å håpe... Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skal du ha 3-skjerms oppsett nå, må du kjøpe en (ikke fult så dyr nå lengre) Matrox Triple-2-Go enhet, er litt dyrere hvis du får for den digiale versjonen. Er vel strengt tatt også mulig å kjøre flere skjermer med flere skjermkort... gitt at man har flere pci-e-porter tilgjengelig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skal du ha 3-skjerms oppsett nå, må du kjøpe en (ikke fult så dyr nå lengre) Matrox Triple-2-Go enhet, er litt dyrere hvis du får for den digiale versjonen. Er vel strengt tatt også mulig å kjøre flere skjermer med flere skjermkort... gitt at man har flere pci-e-porter tilgjengelig. Gjør det det? :> Kjedeelig, jeg som bare sa ja til en skjerm når jeg kunne fått 3. Hadde vært litt morsomt med 3-skjerms oppsett, sånn på en måte iallefall :> Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-258763_15_0.html Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) trodde dette var bilder av juniper og ikke 58xx?juniper skal erstatte 4770 om jeg har skjønt rett. Endret 1. september 2009 av jallanissen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Simalarion: De så jo knøttsmå ut jallanissen: Ser slik ut nå, ja. Skal oppdatere artikkelen når jeg kommer meg hjem. Endret 1. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
SVD Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det der har stått i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1054953&hl= lenge, Ja bildet er Juniper og ikke Cypress, trodde først artikkelen bare var en kopi av den tråden, men da hadde nok ikke denne feilen ikke vert der vil jeg tro. Endret 1. september 2009 av SVD Lenke til kommentar
SVD Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-258763_15_0.html Det der er veldig gamle rykter, tviler sterkt på at de er riktige. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Kan ikke akkurat sette spikeren i kista ang de bildene nei. Endret 1. september 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Yay! Gledar meg til ytelsestest! Men lurte på ein ting. I spesifikasjonslista stod det: "* DL-DVI, DL-DVI, Displayport, HDMI" Så det er snakk om 2x DL-DVI, sant? Ikkje at ein av dei er skrive feil? Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen som har mer info ang. lansering av GT300? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 fra høyst usikre kilder (fudzilla) The big issue is that by late November Nvidia might launch its Geforce GT300 chip, Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Grunnen til at G300 ikke har kommet er nok problemene med 40nm prosessen. De får ikke laget nok GPU'er som er av god nok kvalitet har jeg lest. Endret 1. september 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå