twistah Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei ! Har en gammel joystick som jeg lurer på om det bare er å kaste eller om jeg kan bruke den på Windows7 boksen min. Den har en slik plugg som i "gamle dager" ble koblet inn på lydkortet. Denne porten (Game Port/DA-15) har jeg ikke lenger så det må vel til en adapter og det tror jeg finnes. I følge denne wikipedia-artikkelen: http://en.wikipedia.org/wiki/Game_port Finnes det adaptere til USB men at dette ikke støttes i Vista. The 15-pin game port is no longer provided on presently manufactured PCs, though adapters exist that allow older joysticks and controllers to connect via USB. However, Microsoft's Vista operating system natively lacks all game port support, even for USB adapters. Noen som har erfaringer med disse joystick'ene i Windows7 ? Noen som har tips til butikker/nettbutikker som selger adaptere i så fall? Takker Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sitter med samme spørsmål her, har enda ikke funnet noen adaptere egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå